Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Ale ja przecież nie mówię że są złe.


7340 ma chociażby pompę przy bloku silnika którą możesz w każdej chwili wyłączyć. Jak robię stollem to w 7745 właśnie pompa nie potrzebnie chodzi cały czas i zabiera 2.5km. A tak to podchodzisz i wyłączasz. Co do 7340 to polecam tego w plastikowej masce. Mniej szarpanych nerwów przy dobieraniu się do silnika :P

Ale ja przecież nie mówię że są złe.

7340 ma chociażby pompę przy bloku silnika którą możesz w każdej chwili wyłączyć. Jak robię stollem to w 7745 właśnie pompa nie potrzebnie chodzi cały czas i zabiera 2.5km. A tak to podchodzisz i wyłączasz. Co do 7340 to polecam tego w plastikowej masce. Mniej szarpanych nerwów przy dobieraniu się do silnika :P

 

W jaki sposób ty chcesz tam wyłączyć pompę? Wyjąć tryb z rozrządu? :D

ojciec miał 7340 a teraz 5340 to ani w jednym ani w drugim nie da się odłączyć pompy , żadnej dźwigienki takiej jak są przy pompie na obrazkach w instrukcji nie odnalazłem , tak wiec pompa za***prza cały czas

co do 7340 to tylko w okrągłej masce bo kwadratowe zmuszają do zdejmowania tłumika . bez turbo mogą być i starsze

były ponoć 7745T z tłumikiem z boku :huh: to obrócony kolektor i turbina czy do zwykłego dołożone turbo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v