Autosan D46B wywrotka
Efekt przeróbki przyczepy sztywnej na wywrotkę.
Zostało tylko malowanie w na gotowo, na razie dany jest podkład.
Co do kosztów przeróbki to wypowiem się tak:
- nowe siłowniki z kołyskami, kule do siłowników i zabezpieczenia, gumy pod górną ramę i przewody hydrauliczne - koszt całości 1500 zł
- profil zamknięty na ramę górną 100x50x4 - 240zł + ceownik gorąco walcowany 80 mm 12 metrów 320 zł
- dodatkowo ze swojego zapasu wykorzystałem ceownik 120 mm pod siłowniki w ramie dolnej - ok 5 metrów
- no i trzeba powyginać blachy na uszy wywrotu, sworznie np ze śrub dorobić itp, ale to we własnym zakresie bez kupna gotowych
- dodatkowo blacha na podłogę kwalifikowała się do wymiany i to przyczyniło się do przeróbki - koszt blachy 3 mm grubości - 850 zł
Ogółem koszt wyjdzie mnie 3 tyś wraz z wymianą podłogi, ale wiem ze mam zadbaną przyczepę bez połamanej i spawanej ramy, bez wytłuczonych resorów itp.
Jezdziłem i szukalem wywrotki na 1 siłowniku, ale za 5 tys kupić mozna przyczepę do remontu gdzie trzeba wymienić burty, blachy, uszczelnić siłownik , kupić nowe opony i wiele innych - gdzie koszt remontu zamknął by się w granicy 5 tys zł, to wole wyszykować sobie to co posiadam.
Na przyszłą zimę będę przerabiał kolejną D46 B, którą posiadam.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się