Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

I teraz napisze takie coś niechce tutaj nikogo urazic oczywiscie!

 

Jak ktoś zobaczy ursus'a c-360 na szerszych laciach jak orginalne to zaraz jest 'Ha ciekawo ile skrzynia wytrzyma albo ile razy remont do roku'

 

I co ten jest z kamieńa i jemu skrznia nie padnie? haha te wasze komentarze to śmiechu warte jak padnie to padnie inaczej mechanicy by niemieli co jeść

 

Ten ursus jest piękny! te laćki daje 5

  • Root Admin

Krzysiek nie kumasz bazy chyba.


Jak jest naped na jedna oś to nie ma problemu z rozmiarami opon.


Przy napędzie na obie osie trzeba zgrywać stosunek obwodu kół obu osi.


Teraz zupełnie teoretycznie - jesli ten stosunek jest 1:2 (przednie koło ma obwód 100cm a tylne 200) to zmieniając oponę z tyłu trzeba odpowiednio dobrać oponę z przodu, bo inaczej przeniesienie napędu dostaje po d*pie i padają podzespoły, czy to przedni napęd czy sprzegło czy jeszcze co innego zależnie jak dokładnie jest to rozwiązane.

Krzysiek nie kumasz bazy chyba.

Jak jest naped na jedna oś to nie ma problemu z rozmiarami opon.

Przy napędzie na obie osie trzeba zgrywać stosunek obwodu kół obu osi.

Teraz zupełnie teoretycznie - jesli ten stosunek jest 1:2 (przednie koło ma obwód 100cm a tylne 200) to zmieniając oponę z tyłu trzeba odpowiednio dobrać oponę z przodu, bo inaczej przeniesienie napędu dostaje po d*pie i padają podzespoły, czy to przedni napęd czy sprzegło czy jeszcze co innego zależnie jak dokładnie jest to rozwiązane.

Kolego yacenty coś się nie zgadaliśmy wiem że opony muszą być dostosowane odpowiednio do tylnych wtedy tył by sie kręcił np.szybciej a przód wolniej i dostał by napęd i opony

Mi chodziło o to że jak ktoś wsadzi większe koła do c-360 to zaraz o żal skrzynia zaraz padnie a jak np. JD czy MF/DF zakładają blizniaki to wtedy nic? powiem tak jak skrzynia będzie miała się rozsypać to i tak się rozsypie a to że większe opony i szersze to nie żaden taki duży opór co innego jak by do ciągnika 60-70km z 4x4 zamontować blizniaki to wtedy można powiedzieć że to męcznie ciągnik jak by pracował pod bardzo dużym obciążeniem

 

 

 

Krzysiek nie kumasz bazy chyba.

Jak jest naped na jedna oś to nie ma problemu z rozmiarami opon.

Przy napędzie na obie osie trzeba zgrywać stosunek obwodu kół obu osi.

Teraz zupełnie teoretycznie - jesli ten stosunek jest 1:2 (przednie koło ma obwód 100cm a tylne 200) to zmieniając oponę z tyłu trzeba odpowiednio dobrać oponę z przodu, bo inaczej przeniesienie napędu dostaje po d*pie i padają podzespoły, czy to przedni napęd czy sprzegło czy jeszcze co innego zależnie jak dokładnie jest to rozwiązane.

 

zgadzam w pełni z kolega , co do rozmiaru opon, w trakcie pracy w polu z zalaczonym przodem może być mu jeszcze ciężej jak bez. biarac pod uwagę felga tym 38 , przod 24 , nie wiem jakie kolega ma przelozenie w skrzyni jeszcze, ale takie zmiany należy przemyslec, Sam osobiście przechodziłem temat, ile objezdzilem się za oponomi, to trwalo to chwile nim znalazłem opony odpowiadające wysokoscia 18,4/34 i 12,4/24. a mam na tyle obecnie pirelli Trelleborg bezddetkowe.

 

pozdrawiam

 

Krzysiek nie kumasz bazy chyba.

Jak jest naped na jedna oś to nie ma problemu z rozmiarami opon.

Przy napędzie na obie osie trzeba zgrywać stosunek obwodu kół obu osi.

Teraz zupełnie teoretycznie - jesli ten stosunek jest 1:2 (przednie koło ma obwód 100cm a tylne 200) to zmieniając oponę z tyłu trzeba odpowiednio dobrać oponę z przodu, bo inaczej przeniesienie napędu dostaje po d*pie i padają podzespoły, czy to przedni napęd czy sprzegło czy jeszcze co innego zależnie jak dokładnie jest to rozwiązane.

 

zgadzam w pełni z kolega , co do rozmiaru opon, w trakcie pracy w polu z zalaczonym przodem może być mu jeszcze ciężej jak bez. biarac pod uwagę felga tym 38 , przod 24 , nie wiem jakie kolega ma przelozenie w skrzyni jeszcze, ale takie zmiany należy przemyslec, Sam osobiście przechodziłem temat, ile objezdzilem się za oponomi, to trwalo to chwile nim znalazłem opony odpowiadające wysokoscia 18,4/34 i 12,4/24. a mam na tyle obecnie pirelli Trelleborg bezddetkowe.

 

pozdrawiam

 

ja tu mam z godnie z katalogiem tryby zmienione więc wszystko się zgrywa :) 

 

 

 

Krzysiek nie kumasz bazy chyba.

Jak jest naped na jedna oś to nie ma problemu z rozmiarami opon.

Przy napędzie na obie osie trzeba zgrywać stosunek obwodu kół obu osi.

Teraz zupełnie teoretycznie - jesli ten stosunek jest 1:2 (przednie koło ma obwód 100cm a tylne 200) to zmieniając oponę z tyłu trzeba odpowiednio dobrać oponę z przodu, bo inaczej przeniesienie napędu dostaje po d*pie i padają podzespoły, czy to przedni napęd czy sprzegło czy jeszcze co innego zależnie jak dokładnie jest to rozwiązane.

 

zgadzam w pełni z kolega , co do rozmiaru opon, w trakcie pracy w polu z zalaczonym przodem może być mu jeszcze ciężej jak bez. biarac pod uwagę felga tym 38 , przod 24 , nie wiem jakie kolega ma przelozenie w skrzyni jeszcze, ale takie zmiany należy przemyslec, Sam osobiście przechodziłem temat, ile objezdzilem się za oponomi, to trwalo to chwile nim znalazłem opony odpowiadające wysokoscia 18,4/34 i 12,4/24. a mam na tyle obecnie pirelli Trelleborg bezddetkowe.

 

pozdrawiam

 

ja tu mam z godnie z katalogiem tryby zmienione więc wszystko się zgrywa :)

 

 

 

 

nie jest mozliwoscia bo nie ma takiego zestawienia, z tylu masz kolo większe niż to co oferowala fabryka( tj,opony) na feldze 38 cali, jeśli można to po ile zebow tryby zostały zalozone???

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v