Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w MTZ - Belarus

Belarus 952.4 + Hydramet

Zmiana sposobu załączania tura, wcześniej było ustawianie dźwigni do przodu na łańcuszek, teraz jest bez porównania lepiej cool.png


Informacje o zdjęciu Belarus 952.4 + Hydramet


8 komentarzy

Rekomendowane komentarze

zrób zasilanie bezpośrednio od popy wtedy tur chodzi dobrze i popa nie wyje na dużych obrotach tylko musisz mieć rozdzielacz o dużej przepustowości plus olej się nie grzeje

Zamiast zrobic jakis trójnik do pompy to oni takie coś. Jedna w starym Fendzie jest pompa na zewnątrz i założony trójnik jeden wąż do hydrauliki ciagnika a drugi na tura 

Nic nie wyje, poza tym mam możliwość szybkiego wyłączenia jak i włączenia tura, więc jeśli nie używam to po prostu go odłączam i olej chodzi normalnie. Ale wiem o co ci chodzi po prostu żeby połączyć rozdzielacz ciągnika z tym od tura i monoblok szeregowo, na razie to mi wystarcza a poza tym jest jeszcze gwarancja więc nie mogę zbytnio zaszalećB) Zaletą tego jest łatwe zbijanie ciśnienie przy odpinaniu 3 sekcji czy całego tura, po prostu ustawiamy rozdzielacz ciągnika w położenie pływające i ruszamy każdą sekcją na joysticku i nie ma potrzeby gaszenia silnika.

jest bez porównania lepiej ponieważ w tym monencie rozdzielacz działa poprawnie,a jak miałeś tą dzwignie do przodu na łańcuszku to ładowacz pracował na tak zawnym powrocie oleju z pompy.A dwaj panowie u góry to maja wyobrażnie skoro w taki dziwaczny sposób chcą ładowacz podpinać:) pozdrawiam 

kamil nie wiem o co im dokładnie chodziło, ale podłączenie trójnika pogorszy sprawę bo olej będzie szedł tam gdzie ma lżej.


Takie podłączenie dało mi pewność że olej idzie na 100% tam gdzie chcę a nie jak wcześniej że może być trochę włączona pozycja pływająca albo nie do końca włączona pozycja 2.


 


Jeśli by połączyć szeregowo, poszczególne rozdzielacze tj. rozdzielacz 3sekcyjny-monoblok i rozdzielacz tura to by działało, można by operować każdym urządzeniem bez odłączania tura, a jeśli jest podłączone coś pod rozdz. 3sek. i chcę używać tylnego TUZa to trzeba odłączać TURa(rozdz. 3sek.)

A znajomy ma z przodu przy kabinie wyjścia hydrauliki ciągnika to jak tam by sie podpieło to tył by sie zwolnił ty nie masz takiego czegoś ja tam obeznany w mtz nie jestem ale tak jak mój zetor ma podpięcie z pompy i hydraulike mam całą wolną nie muszę żadnej wajchy wiązać 

Tutaj też są z przodu wyjścia hydrauliczne i to nawet 2 pary, i pod 1 parę (po prawej stronie) jest podłączony TUR.


Co do drugiej twojej myśli, dla mnie nie jest wadą takie rozwiązanie jak mam, to że masz podpięte bezpośrednio pod pompę nie znaczy że jest lepiej, ja odepnę tura czy 3 sekcję bez problemu bez gaszenia ciągnika czy wyłączania pompy u ciebie będzie to niemożliwe, po co mi 3 sekcje wolne, jeśli rzeczywiście będą potrzebne wszystkie to odpięcie przewodów zasilających tur trwa bagatela 5 sekund.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.