Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

To, jeśli powołujesz się na katalog to powinieneś też wiedzieć o tej rubryce i tej normie :

 

Moc maksymalna z CPM (ISO–TR14396) kW/KM 95/130

 

a dopiero potem zwracaj komuś uwagę, że cos źle napisał ….

 

 

Źle napisał to zwracam uwagę, już wszystko wyjaśniam:

Nie ma różnicy jeśli chodzi o CPM pomiędzy C1, a D4 natomiast jest różnica w sposobie przekazu podstawowej mocy - na podbiegu "4", moc idzie czysto mechanicznie tryb o tryb, natomiast na podbiegach "1"  nie do końca. Stąd bierze się to dziwne zachowanie ciągnika.

Nigdy nie podaje się mocy z CPM czy też PowerBOOST dlatego, że ta moc jest uwalniana dopero przy JEDNOCZESNYM korzystaniu z WOM, hydrauliki i określonego biegu także może Was panowie rozczaruje, ale ta moc to raczej marketingowa, a nie realna. I właśnie dlatego Arion 430 ma 115KM!

 

 

pozdrawiam

 

 

Ależ Panowie, opisy na stronie Claasa są zgodne z prawdą, to tylko ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem....


Jestem na tyle rozczarowany, że pokuszę się o pewien cytat z prospektu:


 


"Do 10 KM dodatkowej mocy uwalniane jest po spełnieniu
następujących warunków:



-Przekładnia w grupie C lub D (C1= 6 Km/h przy •
1400 obr/min)
-Przy odbiorze mocy w hydraulice •
-Przy odbiorze mocy na WOM •
-Przy załączeniu wentylatora Visco"


 


Zaznaczam, tam nie jest napisane, że ta moc jest uwalniana w każdej z tych syt. ale wyraźnie: "po spełnieniu następujących warunków".


Życzę owocnej lektury prospektu.


 


pozdrawiam, Libero

Więc zakładka "transport" ewidentnie zataja informacje ?? W końcu kto używa WOM i hydrauliki w transporcie?!  skoro już cytujemy "10 KM boost od grupy C, przy pracy z WOM, przy odbiorze mocy z hydrauliki LUB przy całkowicie załączonym wentylatorze Visco". a co masz na myśli pisząc

  na podbiegu "4", moc idzie czysto mechanicznie tryb o tryb, natomiast na podbiegach "1"  nie do końca.
wrzucając szybszy bieg wyraźnie odczuwa się inne zachowanie silika, więc gdzie ta moc znika na biegu B4 ? Nie mam sprzętu, który wykorzystywałby aż taką moc, żeby faktycznie sprawdzić jak się zachowuje na A4 i B1. opisuje tu jedynie moje odczucia z pracy.

panowie ciągnik wyszedł na testach wspaniale zaorałem ze 30 ha w dwa dni całą dobę tylko paliwo mi wozili

a spalanie to 15-14 l na ha 8,5 km/h i 1800 obr/min

jak dla mnie sprzęt w sam raz na moje gospodarstwo ale padło na case

claasa polecam wuja niedawno przyprowadził jak narazie nie narzeka ale dopiero to się okrze jak w pole

pojedzie

i rzeczywiście jak się przełączą z B4 na C1 odczuwa się jak by traktor chciałby się zatrzymać ale już nic na

to nie poradzę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v