Skocz do zawartości

Deutz Fahr 5110



Deutz Fahr 5110


Rekomendowane komentarze

Dla mnie  Nitro najładniejsze. Ogólnie wyglądają one trochę jak Transformery :P, choć Virtus wygląda dość zwyczajnie, nie ma tych lamp z bajerami. 
Ledy w ciągniku to pewnie pomysł na światła dzienne. Skoro Lindner je wprowadził to inni też chcą mieć taki bajer w swoich ciągnikach. 


 Inni też zaczynają robić delikatne i maleńkie podzespoły do ciągników - Fendt seria 200, Valtra N93,N103, itp.


Zobaczymy (jak to ktoś kupi) jak to będzie się sprawowało w polu.
Widziałem fotki nowego Same Fortis. Czy był na wystawie jego "brat"? -  http://www.deutz-fahr.at/uploads/pics/Serie-6-TTV_.jpg
Seria 6 TTV wygląda lepiej niż seria 5. :D

Po tą samą co w autach - dla kasy. Wystarczyło wprowadzić obowiązek jazdy na światłach przez całą dobę i teraz każdy na tym zarabia - producenci aut, lamp, diod,  zestawów lamp dziennych do montażu w autach używanych, a teraz też producenci ciągników. Przez zastosowanie diod można zaprojektować, różne lampy, bardziej bajeranckie co też podnosi cenę produktu i więcej na tym zarabiają. W nowych autach niedługo dzienne się takim obowiązkiem jak np. ABS. 
Nie mówię oczywiście, że to źle, że trzeba jeździć w dzień z włączonymi światłami, ale producenci nie powinni robić takiej sensacji i mody na nowy typ świateł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v