Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Moim zdaniem dobre posunięcie, bo w najpopularniejszym segmencie pod wzglem mocy ciągników sprzedawanych w Polsce Ursus powinien mieć szeroką i zróżnicowaną ofertę pod względem wyposażenia. Patrz jak robią to Czesi. O mocy 100 koni łapią się wszystkie serie prócz Majora i tylko wyglądać jak zrobią ciągnik oparty na tej samej koncepcji co Major i o mocy 100 KM

Nie są wzięte żywcem z TYM'a !! po prostu zamówili ten sam model ;/ . Ludzie już to pisałem raz ale napiszę 2gi raz wam nikt nie dogodzi jeden narzeka na gumę na podłodze 2gi na skrzynie 3ci na to że jest podobny do TYM'a 4ty będzie narzekał na to że odblaski na zwolnicach są "zbyt czerwone" 5ty powie że opony za wąskie 6ty powie za dużo szyby 7my powie to URSUS to nie kupię a tak naprawdę szukacie dziury w całym, powiedzcie mi jeszcze że niby ten cały major obskoczy tego ursusa i każdego innego bo to przecież wielki ZETOR ;/ Wam baba w ciąży nie dogodzi nawet i za dopłatą byście go nie wzięli bo po co czekać pisać składać propozycje jakie poprawki można wnieść żeby polskiemu rolnikowi było wygodnie pracując na ursusie na polu lepiej wieszać psy gadać głupoty. Zamiast pomagać to pogarszacie sprawę. Cześć !

 

 

czyli to czysty zbieg okoliczności, że w Lublinie w Departamencie Budowy Prototypów w miesiącu Lutym 2013 jakiś koleś jak domniemam z zewnętrznej firmy zajmujący się pneumatycznymi układami hamulcowymi w nowo powstających Ursusach zrobił fotę rozbebeszonego TYM'a a następnie na targach pojawił się Ursus oparty na jego układzie napędowym 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v