Skocz do zawartości

9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Bedzie pracowała z proxima 8441 a ma 82 km..szerokosc tylko 2,10...jeszcze nie pracowała bo dzisiaj przywieziona została:)w roku kosze ok 50 ha

No to kolego 2.10 bebnowa nie jest liderem w jakości koszenia, 2 duze bebny slabo koszą. A dlaczego wybrałeś tek drogi i mało funkcjonalny sprzęt? Za 15 tys miał bys samasza z kondycjonerem bębnową taka sama niemal identyczna konstrukcja, u mnie taka kosi co roku kilkadziesiat ha od 2006r, a jednak za pół ceny miał bys bardzoiej funkcjonalny sprzęt. 

No to kolego 2.10 bebnowa nie jest liderem w jakości koszenia, 2 duze bebny slabo koszą. A dlaczego wybrałeś tek drogi i mało funkcjonalny sprzęt? Za 15 tys miał bys samasza z kondycjonerem bębnową taka sama niemal identyczna konstrukcja, u mnie taka kosi co roku kilkadziesiat ha od 2006r, a jednak za pół ceny miał bys bardzoiej funkcjonalny sprzęt. 

 

Już sie naczytałem opini na ten cały samasz...znajomy kupił nówke z

kondycjonerem i juz była 2 razy na gwarancji a moze pokosił nią 10 ha

 

Ale oczywiście to twój wybór, i podejrzewam ze claas będzie dłuzej służył, ja podałem ci alternatywny przykład. Sam swoją zmieniłem w tym roku, ale trochę mnie dziwi ze ktos daje taką kasę za mało efektywny sprzęt ale to Twój wybór i mnie nic do tego :)

 Tak sa 4:)a kosi sie bardzo dobrze bo juz po pierwszych testach jest :D

4 noże na bębnie to powinna ciosać aż miło 

 

 

 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×