Skocz do zawartości

Pompka wspomagająca



Pompka wspomaga przepływ płynu przez nagrzewnicę kabiny. Nie trzeba już trzymać ciągnika na obrotach przez kilka min. by zaczeło grzać biggrin.png

Pompka jest od jakiegoś auta- pochodzi z szrotu na jej tabliczce widnieją takie dane: 12 V, 25 W, 1600 obr./min., 0,15 bar.


Rekomendowane komentarze

U mnie niestety od nowości nie chciało grzać jeśli nie przytrzymało sie silnika 5-10 min. na minimum 1800 obr. a w zimie nawet dłużej. Pompka jest wpięta w zasilający a nastepnie jak widać w idący do kabiny za pomocą trójnika. Ponieważ jest trochę przekombinowane przez grzałke, która jest zasilana płynem z miejsca gdzie był kranik w silniku ustawiona miedzy silnikiem a zbiornikiem oleju a ujście ma pod termostatem (dzięki temu ruch płynu odbywa się grawitacyjnie i szybciej nagrzewa silnik niż te dostępne na allegro). Przewód wychodzący z pompy za sprężarka jest wpiety przez trójnik w ten od zaworka i przez drugi trójnik jest wpieta pompka. Gdy zamkne zaworek płyn wędruje na kabine a jak otworze na silnik, pompkę wyłączam. Na zasilaniu grzałki jest trójnik gdzie wpięty jest powrót z kabiny, z racji że przewód wychodzący jest grubszy płyn powraca przez grzałke na silnik. Kombinujac myślałem że z dwóch węży płyn szybciej przepłynie przez kabine jadnak nie.. dlatego ta pompka.

 

Mam nadzieję że w miarę jasno to opisałem.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v