Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

napewno jest lepiej jezdzic bez tej folii ja to rozumie ze sie moze brudzicc, ja tez staram sie miec czysto w kabinie ale niestety nie zawsze mi to wychodzi u mnie w RSP  to kierowca ma wykladziny obicia na siedzenia i powiem wam ma tak czysto w tej kabinie ze ja czasami nawet w samochodzie tak niemam i jest tylko jeden kierowca do tego traktora a to tez mam znaczenie :)


 

U mnie w okolicy na nh serii td mówią jednorazówki:) a środek taki sam jak i w nowych zetorach kupa plastiku i nic więcej

 

Plastik a plastik to jest różnica, nie porównuj TD do T , zetor tylko maski zmienia a resztę próbuje udoskonalić ale im nie wychodzi i są bardzo awaryjne, w kabinach też non stop pękają szyby bo ma wibrację ,forterrą jechałem 40na h to gorzej jak po torowisku, słaby skręt ,prymitywna oś koła powinny być 28", jak za te pieniądze to wyp. kiepskie

a jak dla mnie w tej kabinie miejsca jest wystarczająco, operator ma miejsca az za nad to, wszystko pod reką i wygodnie ułożone tylna szyba blisko wiec nie trzeba sie wychylac zeby zobaczyc co sie dzieje z ramionami ciągnika, plus to ze zawsze za siedzeniem zbiera sie tylko kupe syfu bo zawsze jakies papiery jakas bluza itp itd. naprawde obiektywnie patrząc jest to jedna z najwygodniejszych kabin  w ciagnikach na rynku jeśli nie najwygodniejsza zaraz po fendtcie,.. mam mfa 7465 vario i kabina jest ok ale poruwnując do nh wypada bardzo bardzo blado.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v