Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

wywalało ci może olej przez kolektor? bo u mnie szykuje się też robota (jak skończę orać), bo przez rok musiałem z 5l oleju na dolewki wylać, znajomy mechanik mówi że to pewnie pierścienie na tłokach poszły


 


p.s.


jeśli wywala olej tak jak napisałem wcześniej to przez coś takiego może wywalać olej przez tą pokrywę z przodu przed chłodnicą (albo spod uszczelki pokrywy albo z końcówki wału, nie wiem dokładnie skąd)? i czy jak zrobię porządek z tym olejem co przez kolektor się ciśnie to wycieki z przodu ustaną?

wywalało ci może olej przez kolektor? bo u mnie szykuje się też robota (jak skończę orać), bo przez rok musiałem z 5l oleju na dolewki wylać, znajomy mechanik mówi że to pewnie pierścienie na tłokach poszły

 

p.s.

jeśli wywala olej tak jak napisałem wcześniej to przez coś takiego może wywalać olej przez tą pokrywę z przodu przed chłodnicą (albo spod uszczelki pokrywy albo z końcówki wału, nie wiem dokładnie skąd)? i czy jak zrobię porządek z tym olejem co przez kolektor się ciśnie to wycieki z przodu ustaną?

Olej to  pewnie wycieka z koła pasowego co jest na wale niewiem jak masz czy na odrzutnik czy już na simering jak na odrzutnik to lepiej kupić nowy dekiel na simering a jak na simering to wymienić i gra

 

 

 

Mi wywala płyn z chłodnicy i cały czas pryska olej na dużych obrotach przez korek wlewu ale jak by były pierscienie to by silnik mi brał olej i walił na siwo dymem i przez komin też by wywalał a mi sie poprostu robi cisnienie w chłodnicy i zaczyna wywalać płyn i zaraz korkiem od oleju zaczyna sie pocić ale będe to robić jak skończe orki na zime

Może tuleja walnięta bo w 385a miałe taką przyczynę 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v