Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w New Holland

Informacje o zdjęciu NH T6080 PC


64 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Gratulacje, fajnie że kupiłeś kolejny ciągnik który jest oszczędny z ON a nie jelenia. Ciekawe jaki JD by się kupiło za gotówkę z NH6080 Z ciekawostek dodam kilka parametrów NH: poj. 6728cm3, moc znamionowa z EPM 155KM, max moc z EPM 193KM, moment obrotowy 690 z EPM 750Nm, 8,2t udźwigu,

 

Wiadome jak JD 80KM po polu ciągnie nawet 36ton ważąc samemu niepełne 4t to może jak kupi za tą kasę 6430 to napisze że mocniejszy niż te 193KM w max mocy NH bo to już taki 6430 to dla niektórych z 7skib w obrocie uciągnie.

kolego miales obydwie marki ze masz porownanie ze tak gadasz? tak sie sklada ze mialem nh z 96roku 135 km i wypic 20L/h to nie bylo nic trudnego obroty silnika nie przekraczaly nigdy 1600, po ost zniwach mialem oare ciagnikow na testach, nh rc6050 case puma cvx 130ep claas 620, i 430v jezdzilem jeszcze nh 6030delta a na podworku mam mf6180 i zetora 11441 jezdzac nh, stwierdzilem jedno-totalny mul sinik nie ma wcale werwy, do claasa z silnikiem jd posiadajacym osprzet i sterowanie claasa to dzien do nocy, ciagniki bez porownania nh wcale ekonomicznie nie wyszedl wrecz przeciwnie, case mial ten sam silnik tylko ze w wersji bez egr a z adblue i juz bylo widac roznice w dynamice, ale i tak do claasa ktory mial egr nie mogl sie rownac. piszesz ze jd 120km ma 190km 190 moze nie ma ale bez problemu by sie mogl rownac z nh 10-15km mocniejszym. pisze z wlasnych obserwacjii, ktore sa poparte czyms a nie jakims widzimisie i wsiowymi ogolnymi opiniami, heh zreszta u mnie w okolicy wlasnie krazy opinia ze nh to smoki:)

case na ad blue i nh na ad blue to to samo , ta sama norma moc i silnik , wiec nie widze roznicy , ale jak jest roznica miedzy normami spalin to juz co innego ciagniki na tier3 i na tier 3b albo 4 to juz nie potrzebuja recyrkulacji spalin tylko maja silnik tier 2 z ad blue

kolego miales obydwie marki ze masz porownanie ze tak gadasz? tak sie sklada ze mialem nh z 96roku 135 km i wypic 20L/h to nie bylo nic trudnego obroty silnika nie przekraczaly nigdy 1600, po ost zniwach mialem oare ciagnikow na testach, nh rc6050 case puma cvx 130ep claas 620, i 430v jezdzilem jeszcze nh 6030delta a na podworku mam mf6180 i zetora 11441 jezdzac nh, stwierdzilem jedno-totalny mul sinik nie ma wcale werwy, do claasa z silnikiem jd posiadajacym osprzet i sterowanie claasa to dzien do nocy, ciagniki bez porownania nh wcale ekonomicznie nie wyszedl wrecz przeciwnie, case mial ten sam silnik tylko ze w wersji bez egr a z adblue i juz bylo widac roznice w dynamice, ale i tak do claasa ktory mial egr nie mogl sie rownac. piszesz ze jd 120km ma 190km 190 moze nie ma ale bez problemu by sie mogl rownac z nh 10-15km mocniejszym. pisze z wlasnych obserwacjii, ktore sa poparte czyms a nie jakims widzimisie i wsiowymi ogolnymi opiniami, heh zreszta u mnie w okolicy wlasnie krazy opinia ze nh to smoki:)

20l/h to każdy właściciel jd chciałby mieć takie spalanie. Pewnie Zetor w pługu 12l/h? :o

pozabijają się :) a co do ruin w tle no nie można mieć wszystkiego albo sprzęt albo chałupa. Śpimy w NH każdy w swoim i jakoś to jest

pozabijają się :) a co do ruin w tle no nie można mieć wszystkiego albo sprzęt albo chałupa. Śpimy w NH każdy w swoim i jakoś to jest

 

 

 

 

to i spalenie zadecydowało że NH także u mnie w gospodarstwie zajmuje 1 miejsce... ;)

Gość guzik007

@farmermf Spalanie przy orce 4x35 to mi spala na 1ha/20l około tyle co 1614 a jak ktoś ma ciężką nogę to i 25 l na 1 ha weźmie.

Ładny :) dużo maszyn przebywa pod chmurką?

primo po pierwsze wszystkie pod wiatami :). A z Agrohandlu z racji sąsiedztwa :)


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×