Skocz do zawartości


5150 pechowy dla niego i dla nas dzien. Nie wiem czy to dlatego ze przyszedlem tam? Dodany obrazekDodany obrazek


Rekomendowane komentarze

hej jestem z okolić siedlec Mazowieckie moduł jak dobrze pamietam to chyba powtażam hcyba coś koło 500-800zł kosztował musiał bym wejść w katalog i sprawdzić cenę konkretnie a jeśli o wał chodzi to miałem już dwa przypadki pękniętych wałów (te co przekazóją napęd z silnika) pękają na pierwszym kanale smarującym pękają tak sprytnie( poszarpane)że sa bez obsiążenia może jeszcze jeździć ale wtedy strasznie drze obudowy i obiawy wskazują na sprzęgło wał jest zespolony na stałe z dwoma kołami zębatymi i dwoma koszami od pół biegów koszt wału coś nie całe 6000zł + robota

Jeżeli jeżdził z przyczepami to raczej nie bo na urwanym wale to tylko na niskich biegach i bez obciążenia troche jeżdzi i to najczęściej tylko w jednym kierunku stawiam raczej na usterkę elektryczną a sprzegło można regulować żeby brało inaczej a jak go ściągaliście to mam nadzieję że był odpalony? acha a jak ci pól biegi wyżuca to trzeba sprawdzić całą hydraulikę (ciśnienia pomioerzyć na tym już trzeba się dobrze znać) żęby ci tarczek nie popalilo i też może być kilka przyczyn zaczynając od najtańszej wymiana uszczelnień (części kilka set złotych + robota) przez orbitrol zawory do najdroższej czyli pompy która w tym modelu ma kosmos cenę coś koło15000- 17000zł ale na szczęście ta awaria zdaża się bardzo żadko ale co tu się rozpisywać to po prostu bez strachu trzeba sprawdzić i pamiętaj im szybciej wyłapieswz nieprawidłowości tym będzie to taniej na jakim oleju jeżdzisz?

Z pompa to wogole byly jajca. Zamale cisnienie dawala wyslalismy do Tucholi nic tam niezrobili bo naz z deka oklamali. Pozniej byla u regeneracji, i dopiero goscie z serwisu ustawili cisnienie. Tak wiedz pompa powinna byc dobra. Jak byl sciagany byl odpalony. Z ta otsroznoscia to chodzi Ci o mierzenie czy jakies ustawianie? Gdzie dokladnie sprawdzic? Tak rozumiem im szybciej tym lepiej tylko polap sie tu sam :unsure:

Olej to tak. Z wiazku ze co chwile my odkrecali pompe to olej byl spuszczany do baniek i wlewany spowrotem oczywiscie uwazalismy zeby byl czysty bo wiedzielismy ze jest czuly na to. Wiedz tak olej to jest troche ten co byl juz w ciagniku, dostalismy jeszcze do niego niecala banke 20l. tego oleju oryginalnego to juz jest wlany caly a pozniej ktos mu(wlascicielowi) powiedzial ze moze byc jakis inny olej. Tylko zebym ja pamietal jak sie nazywal. Takie zielone banki 5l byly z obrazkiem Lamborghini. Moze Lotos? albo Oil pisalo?

u mnie we wsi jest mechanik i teraz stoi też case tylko troche mniejszy a problem jest ten sam STANOŁ na początku mówili że to elektronik ale teraz rozebrali skrzynie i majo nio gdzieś zawieść koszt to ok 10.000 więc broblem jest ten sam pozdro

No moze problem ten sam tylko co jest problemem? I nierozumie tego: na poczatku mowili ze to elektronik...

 

To co teraz zrobic z tym olejem? Jak jest pomieszany? A oryginalny drogi i o ile dobrze pamietam byl w niestandardowych bankach.

Aha i co z tym Casem? Moze znacie kogos blisko rzeszowa kto by naprawde pomogl?

Mariusz doradz cos jeszcze ;)

No niestety ale ten olej to naprawde Agrol nie był to dobry pomysł :( niestety w skrzyni mogła się zrobić zupka olej po zlaniu w butelkę musi być klarowny nie może być mętny i dokładnie na zimę do ciągników z power schiftem są zagęste a żeby było ciekawiej to hipol jest żadszy ale ten to już totalnie się nie nadaje bo odkleja ok,ładziny z tarczek słuchaj olej orginalny CASE kosztuje 20 za litr a Neste (fiński a ui nich to zimy są niezłe) to koszt 15 za litr i na tym nie warto oszczędzać !!!bo wymiana oleju będzie cię kosztowała powiecmy gdzieś ok 1500 zł z filtrem a jaka kolwiek naprawa to za samó robotę znika ci z kioeszeni 1000-2000 więc wież mi że się nie opłaca nie wiem jak ci mogę pomuc ciśnien sam nie pomierzysz bo nie masz złączek serwisowych jak sobie z nim nie poradzicie i ci ważniejsze nie wiecie jak się do tego zabrać nie ruszajcie go!! żeby samemu czegoś nie zchszanić słuchaj propo pompy to myślę że wiesz jak wygląda jej reganeracja podnoszą ciśnienie ale przy takim wydatku jaki ona osiąga to to jest naprawdę na krutką metę i raczej do sprzedania niż dla siebie mieliśmy ostatnio 5130 klient nie chciał wymiany pompy podnieśliśmy ciśnienie i ruszył jeżdził chyba z miesiąc a póżniej klient miał straszne pretensje że nie działa i już powiedziałem że nigdy więcej takich akcji albo wywalamy to co jest złe i boli albo nie ruszamy tego wcale jak nie masz nikogo solidnego to dzwoń Firma POLFARMER (025)6416099 albo do mnie na komurę 501 832 246 nie pomogę ci w twoim rejonie ale w razie czego mamy swój transport

POLFARMER Borki-Kosy 10km od Siedlec Mazowieckie 100 km na wschud od wa-wy tak pracuę w komisie który od tego roku zmienia się w dilera CASE FARMERA i jakaś uprawówka siewniki prasy ale rozmowy są dopiero w toku serwis CASE mamy już od kilku lat naprawiamy swoje i klientów Massey CASE John Deere CLAAS JCB I inne częsci mamy bezpośrednio z Niemiec zresztą tak jak i ciągniki CASE i Mc Cormik więc to nie są te ciągniki które są robione typowo na polskę !!! są mniej awaryjne niby to to samo ale jednak nie . Części jeśli chodzi o dostępność to max 10 dni a tak z reguły to do tygodnia istnieje expres w dwa trzy dni

Jesli to te tarczki i tak chyba bedzie to je sie chyba wymienia. Jak sie zabrac do tego, trzeba zciagac kabine?

To chyba nie beda polowki bo jak ruszamy dzwignia od nich to slychac stukniecie czyli chodzi.

A jeszcze zaswieca sie nieraz kontrolka ze uszkodzony powershift ale pozniej gasnie. I jeszcze bylo tak ze jak ruszalismy powoli to tak jakby wyskakiwal bieg, naciskalismy sprzeglo i puszczali i wracalo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v