Ltz 55a
 

Informacje o zdjęciu Ltz 55a


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 158 2168

ale usiadł :D moze pytanie nie na miejscu dla czego turem się nie wypchał ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Kowal34
  • 1 88

kevin czy ty wogóle masz pojęcie co piszesz ? Jakie wypychanie się turem . Czas ci rozum :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MiRol
  • 23 1121

jak sie sprawuje ltz?

jaki tur jest na nim?

i czy te opony byly w oryginale? bo widze ze na tyle szersze i na przodzie tez...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kamill
  • 4 56

Szczerze powiem że ten ciągnik to porażka, dużo rzeczy trzeba było w nim poprawić/udoskonalić zwłaszcza sprzęgło w którym cały czas sie zrywały sruby. Tur jest mały 3a miał być wiekszy ale przód jest bardzo słaby :( To są opony nowe kupione 2 lata temu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MiRol
  • 23 1121

a ile ma mth i jak rozwiazales sprawe sprzegła?

a z przodem co sie dzialo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kamill
  • 4 56

mth ok 3000 śruby z innych metali zrobione i jest narazie dobrze a przód to kiedyś się całkowicie oderwał i prawie został na polu ;) Do tura nie polecam co jakiś czas trzeba dokręcać śruby prawie wszędzie ;[

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MiRol
  • 23 1121

a sam je dorabiales czy jak? takiej samej srednicy czy calkiem inne? bo te orginalne to maja zbyt gesty gwint i dlatego zrywa...;/ no przodek to ja u siebie co jakis czas dokrecam. a ktore sruby Ci sie tak odkrecaja?

a i jeszcze powiedz mi ile placiles za komplet tylnych opon i jaka one maja szerokość.. 15.5?

jeszcze jedno pyt... a jak z silnikiem? nie narzekasz na niego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • ole
  • 0 45

mnie zastanawia możliwość zastosowania szerszych opon z przodu pozostając przy standardowych z tyłu, czy ktoś coś takiego już próbował??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kamill
  • 4 56

Sruby z tego co pamiętam to z innego stopu zrobine, najczęściej dokręcam sruby łączące blok z silnikiem :( i tura na ramie. Opny na tyle to 15.5 BELSHINA ,za cztery opony zapłaciłem dokładnie nie pamiętam coś w granicach 2500zł. Silnik jak jest ciepło to jak by wcale nie chłodził gozina pracy z ładowaczem i już jest prawie 100 C , nie wiem co jest tego przyczyną. Cały układ był czyszczony, nowe paski klinowe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • beorn
  • 1 318

100 C to przeciez optymalna temperatura pracy, jak przekracza 120 no to juz gorzej. Ale w lekkiej pracy to rzeczywiscie kapeczke za duzo. U mnie z kolei bardzo ciezko go zagrzac, w najwieksze upaly w ciezkiej robocie do 95 - 100 dobija.

Jak patrze na to zdjecie + szerokie opony + tur to jakos nie dziwi mnie ze sprzegło robisz co troche hehe

 

Pozdr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj