kevin25 185 Opublikowano 9 Stycznia 2012 ale usiadł moze pytanie nie na miejscu dla czego turem się nie wypchał ? Odnośnik do komentarza
prasaz562 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witaj sąsiad, ja jestem z rogaszyna:-) ale wtopa Odnośnik do komentarza
Kowal34 1 Opublikowano 9 Stycznia 2012 kevin czy ty wogóle masz pojęcie co piszesz ? Jakie wypychanie się turem . Czas ci rozum Odnośnik do komentarza
MiRol 53 Opublikowano 10 Stycznia 2012 jak sie sprawuje ltz? jaki tur jest na nim? i czy te opony byly w oryginale? bo widze ze na tyle szersze i na przodzie tez... Odnośnik do komentarza
kamill 4 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Szczerze powiem że ten ciągnik to porażka, dużo rzeczy trzeba było w nim poprawić/udoskonalić zwłaszcza sprzęgło w którym cały czas sie zrywały sruby. Tur jest mały 3a miał być wiekszy ale przód jest bardzo słaby To są opony nowe kupione 2 lata temu. Odnośnik do komentarza
MiRol 53 Opublikowano 10 Stycznia 2012 a ile ma mth i jak rozwiazales sprawe sprzegła? a z przodem co sie dzialo? Odnośnik do komentarza
kamill 4 Opublikowano 10 Stycznia 2012 mth ok 3000 śruby z innych metali zrobione i jest narazie dobrze a przód to kiedyś się całkowicie oderwał i prawie został na polu Do tura nie polecam co jakiś czas trzeba dokręcać śruby prawie wszędzie ;[ Odnośnik do komentarza
MiRol 53 Opublikowano 10 Stycznia 2012 a sam je dorabiales czy jak? takiej samej srednicy czy calkiem inne? bo te orginalne to maja zbyt gesty gwint i dlatego zrywa...;/ no przodek to ja u siebie co jakis czas dokrecam. a ktore sruby Ci sie tak odkrecaja? a i jeszcze powiedz mi ile placiles za komplet tylnych opon i jaka one maja szerokość.. 15.5? jeszcze jedno pyt... a jak z silnikiem? nie narzekasz na niego? Odnośnik do komentarza
ole 0 Opublikowano 11 Stycznia 2012 mnie zastanawia możliwość zastosowania szerszych opon z przodu pozostając przy standardowych z tyłu, czy ktoś coś takiego już próbował?? Odnośnik do komentarza
ole 0 Opublikowano 11 Stycznia 2012 http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/334525-steyr-4110-profi-i-ltz-55a/ hehe dziwić się czemu poczciwy ltz się zakopał, trochę nie te siły na zamiary hehe Odnośnik do komentarza
kamill 4 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Sruby z tego co pamiętam to z innego stopu zrobine, najczęściej dokręcam sruby łączące blok z silnikiem i tura na ramie. Opny na tyle to 15.5 BELSHINA ,za cztery opony zapłaciłem dokładnie nie pamiętam coś w granicach 2500zł. Silnik jak jest ciepło to jak by wcale nie chłodził gozina pracy z ładowaczem i już jest prawie 100 C , nie wiem co jest tego przyczyną. Cały układ był czyszczony, nowe paski klinowe. Odnośnik do komentarza
kevin25 185 Opublikowano 18 Stycznia 2012 dzieci nie znaja sie na żartach z AF Odnośnik do komentarza
beorn 1 Opublikowano 7 Lutego 2012 100 C to przeciez optymalna temperatura pracy, jak przekracza 120 no to juz gorzej. Ale w lekkiej pracy to rzeczywiscie kapeczke za duzo. U mnie z kolei bardzo ciezko go zagrzac, w najwieksze upaly w ciezkiej robocie do 95 - 100 dobija. Jak patrze na to zdjecie + szerokie opony + tur to jakos nie dziwi mnie ze sprzegło robisz co troche hehe Pozdr Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się