pisklaczun1 1 Opublikowano 4 Lipca 2011 mozesz opisać w jaki sposób go rozmontowałeś i jak wygląda cały remont (tzn wymiana uszczelniaczy) Odnośnik do komentarza
Claas95 1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Podnosisz kastę przyczepy do końca podkładasz podpórki. Odkręcasz go od kasty, poźniej wpychasz do środka aby nie marnować tak dużo oleju, odkręcasz wąż i wyciągasz go z kołyski. Idziesz na warsztat i pierwszą rzeczą która odkręcasz jest mocowani które leży w kołysce, i wychodzi pierwsza część tłoka. Następnie wkręcasz w imadło i odkręcasz pierścien który trzyma ostatni tłok. Wyciągasz zużyte uszczelki, wkładasz nowe, skręcasz i wkładasz w kołyskę. Przykręcasz do kołyski i wkręcasz wąż. Idziesz do ciągnika i zaczynasz podnosić, druga osoba musi celować by wszedł w swoje miejsce. Przykręcasz do kasty opuszczasz i jest git Odnośnik do komentarza
andrzej2110 535 Opublikowano 4 Lipca 2011 A po co unosić tak wysoko?? ja unosiłem około 20cm. Odnośnik do komentarza
Claas95 1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Podnoszę tak wysoko aby było lepsze dojście do odkręcenia tłoka od kasty;P Odnośnik do komentarza
Claas95 1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Andrzej2110 - nie wiesz może dlaczego nie mogę pisać na forum? Odnośnik do komentarza
pisklaczun1 1 Opublikowano 5 Lipca 2011 a w jakiej cenie są uszczelniacze do d74 i gdzie mogę takowe nabyć?? Odnośnik do komentarza
Claas95 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Chyba chodzi ci o uszczelniacze do d-47. Można takie kupić w każdym rolniczym sklepie. Ja kupiłem w Margoninie cena oko 20zł ale do D-47 chyba będą trochę droższe Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się