Skocz do zawartości

8 komentarzy

Rekomendowane komentarze

producenci karzą sobie płacić grube pieniądze za sprzęt a tu jeszcze za 'głupie' koło zapasowe trzeba dopłacać.

to jest śmieszne żeby zapasówki nie było w standardzie.

kiedyś wszystkie maszyny miały wałki zapasówki nawet klucze a teraz..? ;)

no niestety takie czasy,tak samo ten standard obecnie,opony wąskie że tylko po utwardzonym jezdzić;P a co do cen,to powoli dofinansowania się pokończą,nie będzie takiego popytu to i maszyny potanieją;p

ja mam jeszcze do tego pomost i zapłaciłem w granicach 43-44 tyś

 

ja podałem przybliżona cenę brutto a Twoja to chyba netto,przynajmniej tak w poście przeczytałem.Opony standardowe brałeś? bo felgi to są inne niż u mnie

spoko,to ogumienie mamy takie same,ale to nie jest standard bo jak odbierałem swoją to była druga na standardowych,to sporo węzsze były,ja dopłacałem za te 400-setki

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.