Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Nasze Maszyny;]

Nowy nabytek

TumeK
Zaloguj się, aby obserwować  

Agrisem 4 lap 35 cm dlugosci lapa

Zaloguj się, aby obserwować  

Z albumu

Nasze Maszyny;]

  • 105 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 403 komentarzy obrazka


24 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Combiplow

 

60 cm na lape

46 tys

 

sry ze wpisalem 6 ale taki mielsimy brac a teraz mam glwoe ciazka przez ten wypaadek

 

 

Jaki wypadek?? Co sie stalo?? :o

to teraz ja odpowiem :D

Nikomu nic się nie stało. Brat jechał razem ze siostro. W ciągnik uderzyła audica. Kierowca pijany uciekł. Ciągnik przywieźli wczoraj na lawecie do podwórka. Przednia oś złamana. Jedno koło odpadło a drugie zgięte.

jak jechał swoim autem to znajdą go po tablicach ;) szkoda maszyny ale oś to wymiany.

 

Brat jechał razem ze siostro

kobiety na traktory? ;)

dorwać chama niech zwłasnej kieszeni płaci to o trzeźwieje mi dziś gościu w mieście na pasach tak chamsko się wp... burak myślał że jak mercedesem jeżdzi to pan jakbym niemial siostrzeńca w aucie to autentycznie bym sie podstawił i bym troche dziadowi kłopotów narobił

takich kierowcow(chodzi mi o tego z Audiki) to tylko powystrzelac :angry: :angry: :angry:

szkoda ciagnika i nerwow :blink:

a poco by nie cierpial tyle a tak to go za przeproszeniem za jajca przywiazac i po bruku przeciagnac to moze by sie nauczyl.

a poco by nie cierpial tyle a tak to go za przeproszeniem za jajca przywiazac i po bruku przeciagnac to moze by sie nauczyl.

 

 

hehe przywiazac gnoja za te jajca do TUR'a i przewiec go w powietrzu tak ze 2km z max. predkoscia :lol: :lol:

Wracamy do zdjęcia ...;) jak wygląda po tym głęboszu?? lepiej?? wart jest tych pieniędzy? Gadałem z gościem z agrotop-u i mówił mi że mogę pod to podczepić agregat 3m czynny z siewnikiem i zapotrzezbowanie mocy na taki zestaw to 150KM jest to możliwe?

o taki sam przywiezli w tym roku mojemu sasiadowi na probe, podczepili do 7830, zaglebili i 4 kola w miejscu :P chlopaki po pol godziny pozbierali swoje zabawki i cichutko odjechali, heh. naprawde bezcenny widok twarzy tych sprzedawcow, mysleli ze juz maszyne sprzedali a tu jelen nawet nie pierdnol

Dobry bajer nie jest zły :D tez miałem miec to na próbe i talerzówke 3m...ale ze było suuuucho to niby jkies problemy z transportem były... ale ten głebosz nie jest zły tylko nie mozna tak oszukiwac ze byle czym to pociagnie...

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.