Skocz do zawartości

Zawór do TURa


Damian1014

Pompa sobie odpocznie ;)


Rekomendowane komentarze

Zamykając zawór odcinasz dopływ oleju do rozdzielacza, dzięki czemu " nie gania" on w kółko oleju. To rozwiązanie stosowane jest przez firmę z Zawad, gdy klient chce by ładowacz miał zasilanie i powrót podłączony bezposrednio a nie - do wyjśc hydraulicznych.

Odnośnik do komentarza

Zamykając zawór odcinasz dopływ oleju do rozdzielacza, dzięki czemu " nie gania" on w kółko oleju. To rozwiązanie stosowane jest przez firmę z Zawad, gdy klient chce by ładowacz miał zasilanie i powrót podłączony bezposrednio a nie - do wyjśc hydraulicznych.

Nie,nie,nie. Zawór jest podłączony pod wyjście hydrauliki ciągnika. W miejscu kolanka oryginalnie powinno być wyjście np do kipowania przyczep ale ze wzglendu na to że zacinała mi się czesto kulka zdecydowałem ominąc to i założyłem kolanko a potem zawór. Zawór jest bardzo przydatny w transporcie gdyż rozdzielacz ciągnika nie trzyma oleju i opuszcza więc w transporcie trzeba było mieć pompę włączoną i co jakijś czas podnosiś tura do góry. Teraz podnoszę tura zamykam zówór wyłączam pompę i mogę ruszać w drogę. A drugie wyjście mam wyprowadzone na kabinie. Za zdj. widać trójnik i wąż.

Odnośnik do komentarza

A to takie buty... ;)

W moim przypadku jest tak jak napisałem - zastosowanie zaworu jest przydatne gdy Zawady podłączają pobór oleju bezpośrednio pod siedzeniem, pod zaślepione śrubą miejsce , a powrót pod wlew oleju do skrzyni. Zaraz moze dodam fotkę jak ten zawór u mnie wygląda.

 

 

 

 

 

Chociaż w sumie to prawie to samo to po co dodawac :P

 

Tak żeby nie zaśmiecac komentami to dopiszę, że ja to mam w Ursusie 3512 więc do c-360 niespecjalnie się fotka przyda.

Odnośnik do komentarza

ooo to zapodaj fotkę może coś przerobie ;)

 

 

 

A no to jak w 3512 to mi się nie przyda. Musiałem u siebie to wyjście wywalic bo mi się nawet z pustą łyżką zacinał, a ładowanie bel- udręka

Odnośnik do komentarza

Gdybym dorwał jednego sąsiada to bym ci wrzócił fotkę jak jest rozwiązany pobór oleju w c-360 3P z pominięciem wyjśc hydraulicznych, ale on się 3P praktycznie z domu nie rusza <_< Założyłbyś z porotem gniazdo i miał dwa wolne do innych sprzętów.

Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty

Opublikowano

Na zwiększenie żywotności pompy bym nie liczył bo zawór nie ma na to wpływu. Prędzej przeciążysz pompę jak zapomnisz otworzyć zawór i pompa pochodzi dłuższą chwile na zaworze przeciążeniowym.

Odnośnik do komentarza

A według mnie ma to znaczenie bo nigdy dgy gdzieś jechałem to nie mogłem pompy wyłączą bo mi się cały cZas tur opuszczał a teraz mogę pompę wyłączyć bo mam zawó który oleju nie puści ;)

Odnośnik do komentarza

MAm tak samo ale zroiłem taki myk po to zeby uwolnić sobie szyko złacza powrót dałem do pokrywy skrzyni. Aaaa nie wiem w czym o odciązy to pompę i rozdzielacz, przecież przepłwy oleju przez rozdzielacz nie zużywa go bo płynie po niewielkim ciśnieniem a gdy używaż to normalne.

 

 

Odnośnik do komentarza

kolega tomi 217 ma racje taki zawór niczego nie zmieni, w połozeniu neutralnym rozdzielacza pompa tloczy olej pod cisnieniem oporu przepywu.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v