Skocz do zawartości

Zawór do TURa



Pompa sobie odpocznie ;)


Rekomendowane komentarze

Zamykając zawór odcinasz dopływ oleju do rozdzielacza, dzięki czemu " nie gania" on w kółko oleju. To rozwiązanie stosowane jest przez firmę z Zawad, gdy klient chce by ładowacz miał zasilanie i powrót podłączony bezposrednio a nie - do wyjśc hydraulicznych.

Nie,nie,nie. Zawór jest podłączony pod wyjście hydrauliki ciągnika. W miejscu kolanka oryginalnie powinno być wyjście np do kipowania przyczep ale ze wzglendu na to że zacinała mi się czesto kulka zdecydowałem ominąc to i założyłem kolanko a potem zawór. Zawór jest bardzo przydatny w transporcie gdyż rozdzielacz ciągnika nie trzyma oleju i opuszcza więc w transporcie trzeba było mieć pompę włączoną i co jakijś czas podnosiś tura do góry. Teraz podnoszę tura zamykam zówór wyłączam pompę i mogę ruszać w drogę. A drugie wyjście mam wyprowadzone na kabinie. Za zdj. widać trójnik i wąż.

A to takie buty... ;)

W moim przypadku jest tak jak napisałem - zastosowanie zaworu jest przydatne gdy Zawady podłączają pobór oleju bezpośrednio pod siedzeniem, pod zaślepione śrubą miejsce , a powrót pod wlew oleju do skrzyni. Zaraz moze dodam fotkę jak ten zawór u mnie wygląda.

 

 

 

 

 

Chociaż w sumie to prawie to samo to po co dodawac :P

 

Tak żeby nie zaśmiecac komentami to dopiszę, że ja to mam w Ursusie 3512 więc do c-360 niespecjalnie się fotka przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v