Ursus 1224
 

Ursus 1224

  • 3875 wyświetleń

w nocy ;)


Z albumu:

Inne foty

  • 96 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 419 komentarzy obrazka




Rekomendowane komentarze

  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

o widze, ze znow zaczynacie, a wiecie co mnie to... jeden zakompleksiony dzieciak co ma problem, ze jego rodzice kupili taki ciagnik a nie inny (nie tylko ja tak to odbieram), a ciebie @tomasek nie wiem jak nazwac bo nie ma na to zadnego okreslenia. piszcie sobie te glupie komentarze, bynajmniej jest wesolo na AF i nawet nie wiecie jak bardzo, 22354 uzytkownikow AF ma z was ubaw, a mysleliscie ze to dzieki mnie, a jednak to przez was ten caly cyrk, nie tylko w komentarzach pod moimi zdjeciami, ale i w galerii Farmerow i z reszta na forum tez. piszcie dalej, bynajmniej mam wtedy dobry dzien jak to czytam ;) pozdrawiam B)

 

P.S. i przyczynilscie sie do przedluzenia zycia wlasnie 22354 ludzi bo jak to sie mowi?? "smiech to zdrowie" :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • xsc
  • 55 2214

Henio, a ilu osoba ty przedluzasz zycie.. nie pozostaje nic innego jak podziekowac: DZIEKUJEMY!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • FarmerF10244C1
  • 18 1960

A Pan starszyzna, ledwo co 19stkę osiągnął i już jaki to on stary, wiedza największa na całym AF, wszystko u Pana jest inaczej... Ja problemu nie mam tylko Ci co go bronią. I widać, że źle to Pan odbiera i rozumie, nie zna Pan całej, lub chociaż większości historii tego ciągnika i Jego przygód to się Pan nie wypowiadaj, jak chcesz popisać to zapraszam na chat naszego forum, tylko niech Pan pamięta, że od dziś przeklinać nie wolno. :) I dobrze, że wy macie ubaw, my też, a więc wszyscy będziemy żyli długo i szczęśliwie( nie wiem jak Pan bo u Pana jest wszystko inaczej...) Również pozdrawiam. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość tomasek

czyli Pana wiedza jest jednak bardzo malutka skoro nie potrafi Pan znalezc na mnie okreslenie w swojej duzej głowce..wink.gif aa i ciesze sie ze tacy ludzie jak Pan moga dzieki mojej dobroci zyc dłuzej, ale ja to chyba bede ztł do konca swiata i jeden dzien dłuzej po przeczytaniu Panskich 1877postówwink.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafal180
  • 4 1233

o widze, ze znow zaczynacie, a wiecie co mnie to... jeden zakompleksiony dzieciak co ma problem, ze jego rodzice kupili taki ciagnik a nie inny (nie tylko ja tak to odbieram), a ciebie @tomasek nie wiem jak nazwac bo nie ma na to zadnego okreslenia. piszcie sobie te glupie komentarze, bynajmniej jest wesolo na AF i nawet nie wiecie jak bardzo, 22354 uzytkownikow AF ma z was ubaw, a mysleliscie ze to dzieki mnie, a jednak to przez was ten caly cyrk, nie tylko w komentarzach pod moimi zdjeciami, ale i w galerii Farmerow i z reszta na forum tez. piszcie dalej, bynajmniej mam wtedy dobry dzien jak to czytam ;) pozdrawiam B)

 

P.S. i przyczynilscie sie do przedluzenia zycia wlasnie 22354 ludzi bo jak to sie mowi?? "smiech to zdrowie" :lol:

dobrze sie czujesz??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

Fajny sprzęcik;)Jakiej Firmy tur i jaka cena ?? ;) Pozdrawiam Karol

 

Polmot a ceny nie pamietam.

 

a reszte pozdrawiam i tym co cos nie pasuje kieruje na czat. tam mozecie sobie porozmawiac o farmerach i innych problemach, a nie od razu zniechecac innych. jesli ja pisze malo inteligentne posty i komentarze to zapraszam do galerii farmera tam mozna sie wszystkiego dowiedziec. same madre komentarze padaja.

 

@Rafal180 o co Ci chodzi?? bo ja czuje sie bardzo dobrze dzieki kolegom wyzej. a to ze u mnie jest wszystko inaczej to juz ich sprawa. to ze u mnie sie stosuje saletrzak a nie saletre, sieje sie wiecej kg zboza na ha, czy cos innego, to juz wasz problem jak cos Wam nie pasuje. kazdy rolnik dazy do tego aby uzyskac jak najlepszy plon, wiec czemu ja mam robic wszystko tak samo jak inni skoro plony mam dobre?? kazdy robi co chce, zyjemy w wolnym kraju wiec sie nie bede podporzadkowywal innym. a i wiadomosc dla tych ktorym nie podoba sie ze stosuje saletrzak, w tym roku znow zamawiamy kilka ton ;) pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • niepokorny
  • gregorius
  • 123 1133

henius i co na tym zdjęciu widać jak zwykle totalna porażka nul zero nic ten ursus więcej pali oleju niż ropy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Henius91@ a co Ty będziesz sobie nimi dupe zawracał ? olej ich i tyle... :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

henius i co na tym zdjęciu widać jak zwykle totalna porażka nul zero nic ten ursus więcej pali oleju niż ropy ;)

 

no tak, pali napewno wiecej oleju napedowego, bo ropy to ciagnik raczej nie spala, no chyba ze twoj.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • niepokorny
  • gregorius
  • 123 1133

mój spala nawet czysty spryt i denaturat takze sie nei martw chodzi lepiej od twjego ursusa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość tomasek

Twój pisze sie z duzej litery prosze Pana... i kolejna godzina zycia wiecej dzieki Panu Panie @Henius91wink.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

spoko. jestem tego jak najbardziej swiadom, ale z wielkiej litery takie wyrazy jak Twoj, Ty, Ciebie itp. pisze sie bo to ma wyrazac szacunek itp. chyba juz wiecie o co chodzi. mozna zauwazyc ze na forum do innych zwracam sie normalnie. pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

szanuje wszystkich ludzi, ale jesli tak sie wyrazacie o mnie to tak ja o was.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość tomasek

ale ja sie wyrażam o Tobie @Henius91 w samych superlatywach wiec nie wiem dlaczego to mnie nie lubisz tezsad.gif

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1030 8653

taaaa. tak jak o innych z galerii farmera itp. paru by sie znalazlo, o ktorych to wyrazasz sie w tych "superlatywach" :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • FarmerF10244C1
  • 18 1960

Jak ja sie do Ciebie źle odnoszę, znajdź mi ten post, bo nie widzę tego Panie Drogi. :) I co Ty tak się do tych Farmerów masz, już raz Panu napisałem, nie zna Pan całej prawdy to niech się Pan nie wypowiada. Ale chatu nie ma Pan zamiaru odwiedzać... miłego wieczorku. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adam91DF
  • 0 179

normalnie żal dupe ściska xD jak dzieci ;/ Henius91 daj że spokuj szkoda czasu na tłumaczenia...

fota zacna;) i Ci co tak sie z ursusów nabijaja niech sobie daruja te tanie teksty i zadbaja o swoje ciagniki i swój wizerunek...

wszystko widzą u innych a swojego niepotrafią ogarnąć żal... Pozdro Henius91

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • niepokorny
  • gregorius
  • 123 1133

co w tej fotce zacne jest? ja tu tylko widzę czerń nic poza tym... co Ty chcesz od kolegi tomaska?? albo kolegi farmera to są mądrzy ludzie, mądrzejsi od Ciebie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj