pokazy limanowa
Firek 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ciekawe ile taki kosztuje? On ma chyba 80 KM, przydał by się jako zamiennik T-25 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-573988
profus2 5 Opublikowano 1 Grudnia 2010 tak kosztuje ok 140 tysięcy na zdięciu jest wersja sadownicza z tej serii czyli serii G jest rolniczy G wąski F super wąski GV i GH czyli za władka to szeroki odpowiednik tego Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574098
profus2 5 Opublikowano 1 Grudnia 2010 tak kosztuje ok 140 tysięcy na zdięciu jest wersja sadownicza z tej serii czyli serii G jest rolniczy G wąski F super wąski GV i GH czyli za władka to szeroki odpowiednik tego Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574099
dzipet 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 ok 30000eur.netto standardt,tak to wersja sadownicza najnowszy model tylko ze spaprany hehe Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574109
Julek 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Dzipet dlaczego według ciebie ten model jest "spaprany"??? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574545
profus2 5 Opublikowano 2 Grudnia 2010 pewnie chodzi mu o pompę paliwową ale w tych modelach jest chyba comon rail Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574597
dzipet 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 bolączka jd sadowników jest słaby skret jednak w starszych seriach 3 cylindorwych np5315 rekompensowane bylo to krótkim rozstawem osi ciagnik byl krotki wiec jakos to bylo przy szerszym rozstawie koł skręt był w miare a teraz nowsze modele sa znacznie dłuzsze choc nie do konca przez silnik tylko przez to iz umieszczone zbiornik paliwa przed silnikiem wiec ciagnik jest dlugi a mały ma kąt skretu kół wiec pogarszaja sie wlasciwosci skretne producent uzyl troche sprytu i przednie felgi sa spawane wiec albo mozemy je zwezic i ciagnik bedzie wąski ale marny skret albo jak je obrucimy to polepsza sie parametry skretu kosztem tego iz ciagnik zrobi sie prawie rolniczy a do tego juz nie ma pieknego wygldadu i proporcji poprzednika jedynym plusem to silnik o pieknej kulturze pracy choc paliwozerny Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/254039-john-deere-5080gf/#findComment-574608
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się