Rekomendowane komentarze

  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 761 7716

dzieki ;) 902 jeszcze mam. ostatnio nie robie duzo zdjec, ale caly czas wozi obornik wiec sie nie nudzi ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mickas092
  • 388 3378

To chyba jest zwykła tyle że z naklejka de luxe. U mnie znajomy ma 1201 de luxe to ma oryginalnie fotel grammera i inne <wyższe koła>. Jak uda mi sie zrobić foto to wrzucę do galerii.

EDIT: http://otomoto.pl/ursus-912-de-luxe-A22297.html tu macie de luxe. Tyle że ta jest chyba 10 lat odmłodzona gdyż w DK w ogłoszeniu rocznik był podany 1979 albo 76 nie pamiętam dokładnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 761 7716

a wiec tak. tak jak pisze @pawlus praktycznie niczym sie nie rozni. jest to identyczny model co ten z linku i nawet ten sam rocznik, wedlug mnie powinien miec juz gruby dach no ale taki pewnie wychodzily. ma rozbudowana hydraulike i tapicerowana kabine a tak wszystko to samo, ale jak za te pieniadze to warto bylo kupic. moj sasiad tez ma de luxe ale 914 z 94 roku i tez juz ma kabine nowego typu, moze to zalezalo od klienta, moze chcial miec "uboga" wersje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 761 7716

385 to 385 a 912 to 912, widac ze lakier i naklejki sa jak najbardziej w oryginale. a tak w ogole to ma jak juz wspomnialem rozbudowana hydraulike, nowy typ zaczepu transportowego, hitch nowego typu, wszystkie filtry hydrauliki, tylny most, silnik, wszystko jest nowego typu wiec jakim cudem moze byc to 385? powiem jedno, juz po pierwszym przejechaniu sie tym ciagnikiem, dalo sie odczuc ze jest to de luxe mimo ze nie ma takiej roznicy w wygladzie. sasiad ma 912 krajowego z 90 roku, kabina z otwieranymi szybami itp. ale i tak tym DL sie lepiej jezdzi. moze dlatego ze jest w lepszym stanie, uklad kierowniczy dziala tak lekko jakby mial orbitrol, a tapicerka na blotnikach i na dachu sporo wycisza kabine.

 

a i jak co to nie ma pneumatyki, sprezarka jest, odolejacz tez (da sie normalnie powietrze pompowac) ale w ogole nie ma zbiornika na powietrze, zaworu i zadnych przewodow, zegara tez nie ma, wyglada jakby w ogole od nowego nie mial. a hamulce sa mechaniczne, pompki sa odlaczone.

 

a i ten 912 DL z linku ma chyba nieoryginalna maske bo wlew paliwa ma krotki i deska rozdzielcza tez jest jeszcze starego typu czyli powinien miec maske jak moj.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.