adeq15 6 Opublikowano 19 Września 2010 A no wyszedł targa teraz 4 obrotową i tak na 1600/1800 obr a jak był bez turba ciągałem nim trójkę obrotową t gaz był w podłodze Odnośnik do komentarza
slawek3220 665 Opublikowano 19 Września 2010 musisz teraz uważać na olej bo nie kiedy turbo potrafi trochęwziąść Odnośnik do komentarza
adeq15 6 Opublikowano 19 Września 2010 Jak narzazie zaorałem i posiałem 15 Ha i jest dobrze z olejem nie bierze nic Odnośnik do komentarza
pawlus224 2627 Opublikowano 20 Września 2010 A czy turbinę tez trzeba najpierw jakos dotrzec ? zmienialiscie tez zestawy naprawcze na te od turbo ? heh pojezdziłby Odnośnik do komentarza
adeq15 6 Opublikowano 21 Września 2010 w silniku nic nie było zmieniane poza uszczelką pod głowicą bo słyszałem ze od któregoś roku produkowali te silniki wzmocnione tylko nie uzbrojone w turbo a uzbrojone w turbo to były 1014 także w tym została dołożona turbina , kolektory i nowy regulator obrotów pompy wtryskowej Odnośnik do komentarza
pawlus224 2627 Opublikowano 21 Września 2010 Aha rozumiem a pamiętasz moze ile kosztuje regulator ? Odnośnik do komentarza
adeq15 6 Opublikowano 22 Września 2010 oj ceny regulatora ci nie powiem bo to wujek zamawiał a nie powiedział mi ceny bo nie pytałem regulator był zamówiony w sklepie gdzieś na wlkp i przyszedł prosto z Czech oryginał Zetor-owski Odnośnik do komentarza
bezeta10 11 Opublikowano 24 Września 2010 Nieznam sie do konca na mechanice ale z tego co liznołem o silnikach ,to do zwykłego silnika nie zakłada sie turbiny tzeba go najpierw odpreżyc bo tak nie wroze mu długiego zywota Odnośnik do komentarza
adeq15 6 Opublikowano 24 Września 2010 Nie wiem czy przeczytałeś dokładnie komentarze w którymś z nich napisałem ze to jest silnik pod turbo tylko w fabryce nie zastał uzbrojony w turbinę kiedyś kupowałem do niego korbowód i mówię w sklepie ze chcę korbowód do 914 a gościu mi mówi ze to jest do 1014 i mi wytłumaczył ze te silniki był tak składane tylko bez turba a wszystko jest robione na oryginalnych częściach także będzie chodził Odnośnik do komentarza
piotrszkaluba 0 Opublikowano 27 Września 2010 Kolego nikt nie zakładał nigdy w fabryce do 914 tłoków wzmocnionych i odprężonych czyli na 3 pierścienie i z warstwa teflonu tak że uważaj bo w takich wypadkach tłoki puchną po jakiś 200 motogodzinach a wiem to z praktyki a co do korbowodów to owszem mogły by od turbo zakładali co mieli. Odnośnik do komentarza
adeq15 6 Opublikowano 6 Października 2010 A tak się składa ze tłoki ja założyłem dwa lata temu od 1014 bo był remont silnika także mogę powiedzieć ze to jest oryginał Odnośnik do komentarza
luke371 43 Opublikowano 16 Października 2010 Nam włąśnie w 385 na dorabianym turbie bierze troche olej Odnośnik do komentarza
Godlech912 1 Opublikowano 17 Października 2010 Widzę doprowadzenie powietrza do turbiny masz zrobione tak jak ja z takiej rury od bizona ze spiralą w środku. To było najlepsze z możliwych rozwiązań Ja tylko obwiązałem to pianką, żeby się nie przecierało. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się