Tomaszbyk 66 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jest to orginalny rozdzielacz bo podobny jest jak w cyklopie Jak go kupiles to byl tur 1 czy 2 sekcyjny? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Kupiłem ze sterowaniem na linkę (jednosekcyjny) Odnośnik do komentarza
Tomaszbyk 66 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 i ile wyszedł cie koszt przerobki na 3 sekcyjny? Ile ksoztowaly tłoki i rozdzielacz? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 siłowniki - ok 600pln rozdzielacz - 540pln (można kupić taniej) przewody + złączki itp - ok 500pln robocizny i materiału nie liczę Odnośnik do komentarza
Tomaszbyk 66 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 A ile kosztowal cie ten tur jednosekcyjny? CZy gdybym kupil tur #sekcyjny wyszlo by na to samo czy taniej jest kupic 1 sekcyjny i przerobic? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Sterowany linką - 4150 2-sekcyjny - ok 6200 ceny 3-sekcyjnego nie znam Planowałem sam robić ładowacz, jednak z braku czasu musiałem kupić gotowy:) Odnośnik do komentarza
Kazik99 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 możesz napisac lub zrobic parę fotek ja masz podłączony rozdzielacz Chodzi mi o to jak masz podpięte węże od głównego ramienia bo przy rozdzielaczu są 2 wejścia a przecież siłowniki są jednostronnego działania Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Możesz napisać z jakiego pojazdu pochodzi włącznik wycieraczek? Odnośnik do komentarza
piotrek2101 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 ten włącznik wycieraczek to nie z fiata duzego przypadkiem ? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 jest to zespolony przełącznik od stara 200 (w autosanach też takie były) Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 do czego i od czego ten zegar przy rozdzielaczu? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jest to zwykły manometr 250bar. Mierzy ciśnienie oleju na wejściu rozdzielacza. Odnośnik do komentarza
MarcinZetor8011 169 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam.ja mam tez przerobionego tura na 3p z jednosekcyjnego na 3 sekcje,rozdzielacz mam chyba nawet taki sam i od pierwszej sekcji czyli sterowanie wysiegnikiem mam tylko jeden przewód a w drugim wejsciu na rozdzielacz jest poprostu wkręcona zaspawana redukcja i wszystko chodzi ok od około roku.Także panowie nie trzeba nic kombinowac i nic sie z rozdzielaczem nie dzieje złego Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ok. Może źle się wyraziłem - działać będzie, jednak przy kazdym opuszczaniu wysięgnika pompa będzie obciążana maksymalnym ciśnieniem (ustawionym na zaworze bezpieczeństwa), ponieważ rozdzielacz będzie próbował podać na zaślepione wyjście olej. Przy zastosowaniu dodatkowego przewodu olej ma ujście i nie przeciążamy pompy. Odnośnik do komentarza
Ginterpol 20 Opublikowano 16 Maja 2010 i zwolnimy szybkość opadania bez ładunku tura.... bardzo ładnie wykonane porządnie i estetycznie!! Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 17 Maja 2010 Dzięki. Spowolnienia opadania nie da się uniknąć (chyba że się zrobi oddzielny powrót bezpośrednio do skrzyni) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się