Tomaszbyk 59 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 59 539 Jest to orginalny rozdzielacz bo podobny jest jak w cyklopie Jak go kupiles to byl tur 1 czy 2 sekcyjny? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 7 113 Kupiłem ze sterowaniem na linkę (jednosekcyjny) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Tomaszbyk 59 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 59 539 i ile wyszedł cie koszt przerobki na 3 sekcyjny? Ile ksoztowaly tłoki i rozdzielacz? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 7 113 siłowniki - ok 600pln rozdzielacz - 540pln (można kupić taniej) przewody + złączki itp - ok 500pln robocizny i materiału nie liczę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Tomaszbyk 59 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 59 539 A ile kosztowal cie ten tur jednosekcyjny? CZy gdybym kupil tur #sekcyjny wyszlo by na to samo czy taniej jest kupic 1 sekcyjny i przerobic? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 25, 2010 Zaawansowany 7 113 Sterowany linką - 4150 2-sekcyjny - ok 6200 ceny 3-sekcyjnego nie znam Planowałem sam robić ładowacz, jednak z braku czasu musiałem kupić gotowy:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kazik99 0 Napisano Kwiecień 25, 2010 Użytkownik 0 52 możesz napisac lub zrobic parę fotek ja masz podłączony rozdzielacz Chodzi mi o to jak masz podpięte węże od głównego ramienia bo przy rozdzielaczu są 2 wejścia a przecież siłowniki są jednostronnego działania Z góry wielkie dzięki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Kwiecień 26, 2010 Możesz napisać z jakiego pojazdu pochodzi włącznik wycieraczek? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotrek2101 0 Napisano Kwiecień 26, 2010 Zaawansowany 0 112 ten włącznik wycieraczek to nie z fiata duzego przypadkiem ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 26, 2010 Zaawansowany 7 113 jest to zespolony przełącznik od stara 200 (w autosanach też takie były) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czesio200 3400 Napisano Kwiecień 26, 2010 Zaawansowany 3400 12531 do czego i od czego ten zegar przy rozdzielaczu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 26, 2010 Zaawansowany 7 113 Jest to zwykły manometr 250bar. Mierzy ciśnienie oleju na wejściu rozdzielacza. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MarcinZetor8011 167 Napisano Kwiecień 27, 2010 Zaawansowany 167 612 Witam.ja mam tez przerobionego tura na 3p z jednosekcyjnego na 3 sekcje,rozdzielacz mam chyba nawet taki sam i od pierwszej sekcji czyli sterowanie wysiegnikiem mam tylko jeden przewód a w drugim wejsciu na rozdzielacz jest poprostu wkręcona zaspawana redukcja i wszystko chodzi ok od około roku.Także panowie nie trzeba nic kombinowac i nic sie z rozdzielaczem nie dzieje złego Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Kwiecień 28, 2010 Zaawansowany 7 113 Ok. Może źle się wyraziłem - działać będzie, jednak przy kazdym opuszczaniu wysięgnika pompa będzie obciążana maksymalnym ciśnieniem (ustawionym na zaworze bezpieczeństwa), ponieważ rozdzielacz będzie próbował podać na zaślepione wyjście olej. Przy zastosowaniu dodatkowego przewodu olej ma ujście i nie przeciążamy pompy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ginterpol 20 Napisano Maj 16, 2010 Zaawansowany 20 612 i zwolnimy szybkość opadania bez ładunku tura.... bardzo ładnie wykonane porządnie i estetycznie!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wieslawek 7 Napisano Maj 17, 2010 Zaawansowany 7 113 Dzięki. Spowolnienia opadania nie da się uniknąć (chyba że się zrobi oddzielny powrót bezpośrednio do skrzyni) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się