mac 78 Opublikowano 27 Lutego 2010 No piękny! Jak ci sie sprawuje na ilu ha pracuje? Kupił byś go jeszcze raz? Pozdro! B) Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 27 Lutego 2010 Nom gdybym mial go kupic jeszcze raz to bym kupil. Pracuje na 40h. Sprawuje sie super Odnośnik do komentarza
Maciejo 33 Opublikowano 28 Lutego 2010 piękny sprzęt. ciągnik godny polecenia :rolleyes: Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 5 Marca 2010 A mam takie pytanie do właściciela w tym zefirze przedni napęd załącza się przy poślizgu czy można też włączyć blokade przedniego mostu? Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 5 Marca 2010 Napęd można załączyć w każdym momencie nawet podczas jazdy a blokady przedniego nie da się. ;] Odnośnik do komentarza
przemekk2 0 Opublikowano 6 Marca 2010 Witam. Ja też mam takiego zefirka, nie dawno go kupiłem i mam takie pytanie. Czy po odpaleniu przy niskiej temperaturze, tzn. poniżej zera, pojawia się początkowo takie dziwne wycie, które po kilkudziesięciu sekundach zanika. Przy temp. powyżej zera tego nie ma. Zastanawiam sie czy mój ma jakiś defekt, czy po prostu ten typ tak ma. Z góry dziękuję za odp. Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 7 Marca 2010 U mnie też tak wyje bo załącza sie gżałka która ma za zadanie podgrzac swiece co ułatwi odpalanie ;] Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 7 Marca 2010 Tak. Ona ma normalnie 4 biegi i dotego reduktor. M.L.R oraz H . 2 dzwignie są. Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Widze że tutaj moge sie dużo dowiedzieć. Więc tak ma on 3 stopniowy reduktor a chciałbym sie dowiedzieć czy ma coś takiego że gdy słabnie np w transporcie to można mu wrzucić bez wciskania sprzęgła mniejszy o trochę bieg? Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 8 Marca 2010 Nie takiego czegoś nie ma. On ma cos takiego o czym sie juz przekonalem ze jak ma bardzo ciezko i silnik zaczyna zchodzic z obrotów to sam ci zgaśnie ale to musi miec za***iscie ciezko ze nie radzi przekrecic kołami Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 8 Marca 2010 a jest takie coś że gdy przednie koło zaczyna się kopać to most sam sie blokuje czy tylko jedno kreci Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 8 Marca 2010 Blokuje sie chyba bo za kazdym razem jak mial ciezko i zaczynal sie kopac to oba mi sie kręcily wiec chyba tak Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 9 Marca 2010 A jak w transporcie bo słyszałem że jest duża różnica w prędkościach między biegami i ciężko jest go rozbujać Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 9 Marca 2010 Czy ja wiem czy cięzko. Ciągnąłem 2 przyczepy 4.5t z Gnojem i normalnie 4 na asfalcie i ladnie szedł Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 10 Marca 2010 I jeszcze jedno pytanie sprężarka chodzi cały czas? Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 10 Marca 2010 Tak sprężarka chodzi cały czas bo jest podłączona paskiem z kołem od wiatraka. Odnośnik do komentarza
elek 0 Opublikowano 17 Marca 2010 A ogólnie jak zadowolony z ciągniczka? Jakim biegiem orasz uprawiasz? Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 18 Marca 2010 Oram 1 na Półbiegu H. Jestem z niego zadowolony Odnośnik do komentarza
przemekk2 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Przeglądając instrukcję użytkowania zefirka zauważyłem, że nie ma mowy nic o smarowaniu krzyżaków w przednim napędzie, a jak się skręci maksymalnie koła to widać na tym pierwszym krzyżaku smarowniczkę, natomiast ten drugi można wyczuć tylko palcem, bo zasłania go obudowa. Zastanawiam się czy tego sie nie smaruje, czy zapomnieli o tym, że trzeba to smarować, a że konstrukcja uniemożliwia smarowanie postanowili nie wspominać o tym w instrukcji, żeby nie wyszło, że jest to wadą. Z drugiej jednak strony jeśli sie tego nie będzie smarować, a zakładam, że trzeba bo jednak smarowniczkę się wyczuwa, to ile to wytrzyma? Co o tym myślisz? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 20 Marca 2010 A wiesz że nawet tego nie sprawdzałem. Moim zdaniem tego sie nie smaeuje bo przedni most ma olej wiec ale z drugiej strony dlaczego tam są? Trzeba zapytac w serwisie o tym. Mój był na przeglądzie i nic tam nie smarowali ;/ Własnie bez smarowania nie wiadomo ile to wytrzyma Odnośnik do komentarza
Bartekj1994 141 Opublikowano 20 Marca 2010 Po 50mth to 1000zł chyba ale juz nie pamiętam. Mój juz jest po przeglądzie 200mth Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się