EUSTACHY44 9 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 9 126 Założyłeś tylko turbo czy zmieniałeś też pozostałe elementy niezbędne przy takiej modyfikacji?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 5 165 Założyłem tylko turbo w środku nic nie zmieniałem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pablo21 29 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 29 3270 A przy pompie tez nic nie zmieniałes? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 5 165 Nic nie zmieniałem tylko troszkę dawkę paliwa :rolleyes: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbozowy 29 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 29 453 a wyczuwalna roznica w mocy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piwex16 34 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 34 805 Jak chcesz mieć naprawdę mocnego mtz-eta, to zmień w pompie paliwa sekcje daj od stara 200 pasują ja tak miałem i w tedy naprawdę stał się mocny i od razu z baku mniej szło ale to było prawie 5 lat temu w tedy mtz-et poszedł na sprzedasz i wspomnienia zniknęły Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 5 165 Jak dla mnie jest wyraźna różnica. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 30, 2010 Zaawansowany 5 165 Jak chcesz mieć naprawdę mocnego mtz-eta, to zmień w pompie paliwa sekcje daj od stara 200 pasują ja tak miałem i w tedy naprawdę stał się mocny i od razu z baku mniej szło ale to było prawie 5 lat temu w tedy mtz-et poszedł na sprzedasz i wspomnienia zniknęły A jaka jest różnica miedzy tymi sekcjami MTZ a STAR 200? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
klopocik91 2 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 2 249 długo już masz turbo? też się nad tym zastanawiam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
EUSTACHY44 9 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 9 126 Założyłem tylko turbo w środku nic nie zmieniałem. To większość "pary" idzie w gwizdek. Musisz mieć inny wałek rozrządu, krzywki muszą mieć inny kształt, wtedy taka modyfikacja ma sens. Poszukaj informacji, jest tego masa, porównaj nawet jak wyglądają części od 82ts a od zwykłego to zobaczysz różnicę. Samo wstawienie turbo to dopiero początek modyfikacji silnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbozowy 29 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 29 453 a turbina od czego wlozona? kolega zamontowal turbo do golfa ktory byl wolnossacy i roznica jest spora. i tez podkrecil tylko pompe. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
saj 0 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 0 199 Jak chcesz mieć naprawdę mocnego mtz-eta, to zmień w pompie paliwa sekcje daj od stara 200 pasują ja tak miałem i w tedy naprawdę stał się mocny i od razu z baku mniej szło ale to było prawie 5 lat temu w tedy mtz-et poszedł na sprzedasz i wspomnienia zniknęły Jedną sekcje ????????? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 5 165 długo już masz turbo? też się nad tym zastanawiam Turbo załozyłem kilka lat temu, zrobiłem juz 1800 mth i jest ok. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patrykfor 5 Napisano Styczeń 31, 2010 Zaawansowany 5 165 a turbina od czego wlozona? kolega zamontowal turbo do golfa ktory byl wolnossacy i roznica jest spora. i tez podkrecil tylko pompe. Turbine założyłem od MTZ 82TS Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się