Skocz do zawartości

Łancuchy na kole

pawel91
Zaloguj się, aby obserwować  

Sorry ze słabej jakosci ale robione telefonem. nie mialem aparatu pod reka a juz ciemno sie robilo i nie chcialo mi sie biegac do domu.
Jak mysliscie, da sie z tym wyjechac w trase, nie zniszcza sie opony, ostatnio mialem mala wpadke po drodze do Hajnówki i teraz kombinuje troche zeby sie nie powtorzyla.

Zaloguj się, aby obserwować  


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • miki1305
  • 3 210

Opony tak szybko nie zniszczysz, prędzej te łańcuchy się zedrą jak dużo będziesz jeździł po odkrytym asfalcie <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel91
  • 0 186

Mysle ze asfaltu to one nawet nie zobacza jak nadal beda tak ladnie drogi odsniezac jak teraz. Pewnie je zdejme jak juz nie bede sie wybieral nigdzie ciagnikiem bo po podworku to i bez nich sobie smiga, wlaczy sie 4x4 i nie ma zasp ktorych by nie pokonal

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krystianrolnik
  • 7 1046

Myślę że jakiejś wielkiej krzywdy oponom nie zrobisz. Ostatnio kolega woził obornik z kurników to w jedną stronę ponad 5km na łańcuchach asfaltem. I było parenaście kursów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 1877 13843

Moim zdaniem trochę cienkie te łańcuchy ;) pilnuj zeby się nie luzowały a powinno być ok. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pynczor
  • 2 1439

nie bój nic ja mam w 4 ciagnikach łańcuchy i nic nie niszczą opon tylko troche łańcuchy się ścierają :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dominik1882
  • 1 169

wszystko ładnie tylko za bardzo wypuściłeś łańcuchy na felgę i mogą ci zdzierać farbę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel91
  • 0 186

To tak robione demo hehe na drugi rok bedzie trzeba zrobic konkretne wlasnie nie wystajace tak daleko chociaz o felgr nie bedzie zaczepiac bo opona odciaga lancuch i nigdzie sie nie dotyka do felgi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.