Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Agregaty uprawowe Agro-Masz

Agro-Masz

mój zestaw uprawowy!co o nim sadzicie???



14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Bardzo fajny zestawik.Ile taki agregat kosztuje chodzi mi o ten tylni.Jeden przejazd i można siać .Jaka masa zestawu.Ursus będzie miał co ciągnąć :rolleyes:

Bardzo fajny zestawik.Ile taki agregat kosztuje chodzi mi o ten tylni.Jeden przejazd i można siać .Jaka masa zestawu.Ursus będzie miał co ciągnąć :rolleyes:

dałem za niego 3.8tys masa całego zestawu 1200kg daje rade zobaczymy jak bedzie w polu

kolega ma plug agromaszu i nie jest z niego zadowolony. po zaoraniu ok 25 ha wytarly sie plozy, odkladnice tez juz sa ciensze niz byly. pozdrawiam;)

Gość Bobek_Farmer

Prosty mniej miesza, ale za to lepiej kruszy. Poza tym, nie rwie brył, jak ma to miejsce w przypadku zęba typu kultywator.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×