Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w MTZ - Belarus

Belarus 892 + Akpil

Ciągnik świeżo po naprawie przy stanie licznika 2577 godzin skończyło sie wspomaganie. Wymiana pompy wspomagania i oleju w silniku.



43 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Jeżeli patrzysz na cene to tak jest dobry ja też sie dlatego połakomiłem ale jeżeli zamierzasz nim dużo pracować to lepiej kup coś innego

kolego te cięgniki nie są złe ale trzeba trochę dbać olej zmieniać filtry a nie dawać dotąd aż się rozwali a potem narzekać ciekawy jestem kiedy marian892 wymieniał filtr od hydrauliki no i pilnować oleju żeby nie były przyczepiane przyczepy z syfem a po ursusie 360 przyczepy tak majo bo tam są opiłki w skrzyni a filtr prawie żaden ja mam mtz 80 i belarusa 952.2 zgodzę się z tym że do tura przydał by się rewers może to nie jest idealny ciągnik ale za to kasę nic lepszego nie kupisz a uciąg ma za***isty i to nie jest ciągnik bla takiego co się boi klucza bo po prostu trzeba trochę po dokręcać żeby każdy lał do nich porządne oleje to by nie miał problemu z hydrauliko ani z pompami

Oj ale mnie rozbawiłeś :lol: Nie zlicze ile fitrów już wymieniłem olej zawsze czysty lany i nie najtańszy ja nim praktycznie nie kipruje obcych przyczep jak już to swoje z moim olejem. Ciekawe czy Ty tak pilnujesz i systematycznie wymieniasz olej jak ja. Zarówno jak w hydraulice, skrzyni biegów, przednim moście i nawet w sprzęgle przeciążeniowym napędu a o filtrze powietrza nie wspomne. A do silnika jaki olej lejesz?? Kolego nie wiesz to nie gadaj ;[ , ja ciągnikowi daje robote i dbam o olej ale on mi sie nie odwdzięcza. Ja nie polecam tych traktorów to nie ta epoka

ja do silnika leje turdus już dobre 10 lat nie obrażaj się,mam belarusa 1450 mtg a w lutym minie 2lata to też nie stoi, czytałem wcześniej twoje posty pisałeś że masz problem z przewodami paliwowymi moja rada jak gdzieś koło ciebie robią przewody hydrauliczne to se dorób z takich bo też mnie to denerwowało i za ras zalany a teraz czysty i problem z głowy , z tym olejem nie chodziło mi o ciebie ale znam takich co oleju nie leją albo przepalony a potem mają problem z hydrauliko nawet jeden to przychodził brał o demie przepalony olej mówił ze wierzeje maluje a do silnika on go leje a potem narzeka pozdrawiam a nad jakim się teraz zastanawiasz ciągnikiem jakiej marki

ja do silnika leje turdus już dobre 10 lat nie obrażaj się,mam belarusa 1450 mtg a w lutym minie 2lata to też nie stoi, czytałem wcześniej twoje posty pisałeś że masz problem z przewodami paliwowymi moja rada jak gdzieś koło ciebie robią przewody hydrauliczne to se dorób z takich bo też mnie to denerwowało i za ras zalany a teraz czysty i problem z głowy , z tym olejem nie chodziło mi o ciebie ale znam takich co oleju nie leją albo przepalony a potem mają problem z hydrauliko nawet jeden to przychodził brał o demie przepalony olej mówił ze wierzeje maluje a do silnika on go leje a potem narzeka pozdrawiam a nad jakim się teraz zastanawiasz ciągnikiem jakiej marki

ja też znam takich co przepalony do wszystkiego leją, ja taki nie jestem, dbam o olej. A przewody to nie problem. Czy zarobił hehhhh napewno dużo zrobił i musi dalej robić, ja na swojej osobie powiem tyle że napewno nie kupie więcej Belarusa, Pronara czy jakiegoś Chinskiego wynalazku

ludzie wszystkie się psując niema takiego żeby wszystko było cacy tylko zastanuwćie się jakę koszty naprawy dziś mtz dostał przez prow gdyby nie unia rzadko kogo było by stać ma feta dj jd valtre czy podobne kupili by ursusa albo mtz lub fotona i by się cieszyli Że niemuszę sie meczyc 360 z 2pługami na 50 ha a tak to teraz wygody szukają przykład pompo wtryski do dj 4tyś jeden

Każdy ma swoje zdanie. Jeżeli ktoś sie mnie pyta czy go polecam to mówie nie bo takie jest moje zdanie. Męczyłem sie z MTZ82 jeszcze w starej kabinie teraz męcze sie z tym. Wszystko zależy od tego ile sie wymaga od sprzętu. Bo jaka kasa taki i sprzęt. Moje zdanie potwierdze tylko tym że w mojej okolicy jest 5 nowych Belarusów i każdy z właścicieli przesiadł sie ze starego MTZ i każdy żałuje że kupił nową wersje. Ja wiem tylko tyle że nie wyłoże kolejnych pieniędzy na Belarusa

Ja to nie lubie jak ktos mowi cos a druga osoba te zdanie podwaza. Jak np marian mowi ze nie poleca to wie chybba czemu. Tak jak ja o pronarze mowie ze jest to szrot a inna jakas osoba chce mi wmowic ze dobry

ja jego zdania nie podważam twierdze jednak że za to kasę nic lepszego nie kupi a ciągnik różny może się trafić nie twierdze że masz zły potwierdzam jednak że stare ciągniki były lepiej wykonane i to się zemną zgodzi każdy ciągnik powyżej 100 km wczesnej miał już 6 cylindrów a teraz 130 km pj 4100 i 4 cylindry silnik nie wytrzymuje a co lepsze te stare dużo mniej palą i jak tu chodzi o środowisko i emisje spalin ja tego nie rozumiem jak miej pali to i miej zatruwa

Pronarek82A dzięki za poparcie. Każdy ma swoje zdanie.

Pytasz na jaki powiem tak oglądałem wszystkie marki i podoba mi sie kilka ciągników ale na 95% będzie to JD.

Jak dla mnie ten ciągnik jest bardzo nie wygodny, dużo pracuje i potrzebuje wygody. To że pękają wężyki paliwowe to szczegół, jest głośny praktycznie nie ma hamulców, próby regulacji nic nie dają, hehh biegi to porażka( chodzi mi głównie o tura) Wycieki oleju są wszędzie. A cudne załanczanie WOM po kilunastu razach daje sie we znaki.

Chamulce tak samo jak umnie w pronarze np sa zrobione pare razy porzadnie zachamuje i odrazu sie blokuja i nie odbijaja. A tura mam tez i wiem jak sie jezdzi jak slabe sa chamulcee. A umnie troche grubsze wady byly np polecial sinik i musialem robic kapitalke

hamulce to sprężyny nowe i będzie wszystko w porządku i dobrze wyregulujcie dlatego się zacina bo sprężyny słabe tarcze nic nie pomogą a silnik jest nie do zajechania a tobie się udało niezły szatan jesteś albo ci się bubel trafił bez urazy nam mtz 19 lat silnik bez zarzutów 4570 mtg ty na pewno tyle nie masz

hamulce zrób jak mówię i będziesz miał spokój tylko wyczyść rowki co kulki chodzę bo się będą dalej przycinać i od razu jak masz tarcze zdarte załóż nowe bo przy hamowaniu kulki wychodzą w rowków no i sprężyny nie zapomnij pozdrawiam :lol:


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.