Unia Ibis LS 3+1

szakalradek
Zaloguj się, aby obserwować  

ibis ls 3+1 podczas pracy

Zaloguj się, aby obserwować  

Informacje o zdjęciu Unia Ibis LS 3+1




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • majranjd
  • 8 932

Elegancko :)

Przyznaje byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tych pługow, ale w miarę coraz dłuższego użytkowania sądzę, że da się z nim "zaprzyjaznić" :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • xsc
  • 54 2199

czyli jednak UG? Hmmm ... obysm mial racje, ale to tylko polski sprzet...;/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

widok taki jakbym sie obejrzał przez swoje ramie;p tylko ciagnik inny;] ogolnie uwazam ze te plugi nie sa takie zle jak niektorzy mowia;] pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szakalradek
  • 0 164

polski nie znaczy że zły oni dopiero się uczą robić pługi obrotowe ja jestem zadowolony :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rino
  • 1 1031

Konstrukcja pługa nie jest zła tylko ten materiał, sam mam Ug i niestety materiał nienajlepszy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 721 8930

nie wiem jak to jest ale jak ja stałem przed wyborem pługa to koleś mi mówił że szwedzka stal jest w nich niby ta sama co w owerum-ach.ale szlag ich wie może chińska? jak opony w moich wałach z expomu :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • miszka31
  • 29 2510

mam zagonowy 4+1, wyorał jakieś 600 ha,nic nie pękło,czy się zgieło, dopiero w tym sezonie poszły odkładnie,jak z tymi mowymi jest to nie wiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rino
  • 1 1031

prezesmax Ty naprawde wierzysz ze tam jest szwedzka stal? Bo ja nie, przejedz sie do fabryki do grudziadza i zobaczysz ile tam stoi pogietych i polamanych maszyn ktore zostały ludziom powymieniane (niby z tej szwedzkiej stali...)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krycha094
  • 7 583

co do zagonówek to u mnie tur wytrzymał ok 700 ha na odkładniach a co do tej stali to według mnie ta szwedzka stal to pic na wodę a szwecja tak czy siak robi część z chińskiej stali to może i taką dostają teraz mam obrotówkę xls i jestem zadowolony ale do mniejszych gospodarstw nie warto płacić dużo więcej za zagraniczny bo pług na złom pójdzie zanim odkładnie wymieni u mnie gostek ma xxls i odkładnie wymieniał po 5 latach ale mówił że ponad tysiąc ha zrobił

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szakalradek
  • 0 164

a ja się w wami nie zgodzę to są dobre pługi lekkie są wcześniej miałem zagonowe 5 30 cm na korpus to miał ciężej nisz teraz w tych 4 42 cm ma korpus a materiał to się zobaczy po dłuższej pracy na razie zorałem 50 ha to nie wiem jaki jest materiał ale wszystko co orginalne czy w polskim czy zachodnim to już drugich takich nie będzie chodzi mi na przykład o lemiesze :rolleyes:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371

co do zagonówek to u mnie tur wytrzymał ok 700 ha na odkładniach a co do tej stali to według mnie ta szwedzka stal to pic na wodę a szwecja tak czy siak robi część z chińskiej stali to może i taką dostają teraz mam obrotówkę xls i jestem zadowolony ale do mniejszych gospodarstw nie warto płacić dużo więcej za zagraniczny bo pług na złom pójdzie zanim odkładnie wymieni u mnie gostek ma xxls i odkładnie wymieniał po 5 latach ale mówił że ponad tysiąc ha zrobił

Nasz tur zaorał okolo 400ha i odkładnice od spodu zaczynają sie ostre robić, trzy komplety lemieszy zdarł, teraz czwarty ma załozony ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmermf
  • 78 2594

Jak pługi są robione ze szwedzkiej stali to ja już nic nigdy szwedzkiego niekupie.Dugo sie wachałem i kupiłem polski pług xxls 5vario z wałem terra.I to był błąd.Ta wasza szwedzka stal to jakaś mocno krucha.Albo sie gnie albo pęka.Wkońcu UNIA zabrała do fabryki i nie widu ni słychu.Może go nie przetopili na żyletki.Narazie na gwarancji ale co będzie potem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • majranjd
  • 8 932

Spokojnie. Ktoś kiedyś zaufany powiedział, że pewien polski producent robi dobre pługi, ale tylko do pewnego momentu. Później jest to tak zwane "na siłę". W ofercie tegoż producenta są i wieksze pługi niż 5 Vario, ale szczerze - nie odważyłbym się kupić takiego produktu. Kupując tak wydajny sprzęt ma się na pewno większą skalę produkcji, i jeśli ktoś próbuje jeszcze za wszelką cenę oszczędzać i kupuje taką właśnie tańszą alternatywę może się rozczarować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • miszka31
  • 29 2510

dobrze że UG jest porównywana do lepszych , anie do gorszych tupu staltech,akpil i te inne po stodołach produkowane z przetopionych ram rowerowych i wiaderek :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rino
  • 1 1031

Unia teraz to chyba zaczyna podchodzic pod te gorsze marki. Marcin974 zaorałes 400ha na 3 kompletach lemieszy? To podziw ja na jednym komplecie nie zaoram 50 ha bo albo sie zegnie albo peknie( bezpieczniki sa zakladane z nacieciami i 8.8 wiec nie powinny sie giać lub pekac lemiesze, a tu przy uderzeniu w kamien bezpiecznik oczywiscie sie zrywa ale i tak lemiesz sie gnie i hu...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmermf
  • 78 2594

majranjd dodam do ciebie że w porównaniu do kwernelanda ta oszczędność wyniosła 90tyś.Może tobie to mało ale dla mnie zostałona jeszcze 1.5 grudziondza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

@farmermf ile dałeś za swój pług z wałem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • gleboryjca
  • deer
  • 177 2184

@farmermf to ile ten pług z uni kosztował ? 20 tys jak do kvernelanda brakło jeszcze 90 tys ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krycha094
  • 7 583

marcin974 te odkładnie po 400 tez zyletki ale teraz mi sie dziury na srodku zrobiły no tych 700ha

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371

Unia teraz to chyba zaczyna podchodzic pod te gorsze marki. Marcin974 zaorałes 400ha na 3 kompletach lemieszy? To podziw ja na jednym komplecie nie zaoram 50 ha bo albo sie zegnie albo peknie( bezpieczniki sa zakladane z nacieciami i 8.8 wiec nie powinny sie giać lub pekac lemiesze, a tu przy uderzeniu w kamien bezpiecznik oczywiscie sie zrywa ale i tak lemiesz sie gnie i hu...

Ty też zagonówkę masz? Bo ibisy nie tną kołków!

Ogólnie źle na naszego Tura nie mogę mówić, zaden lemiesz nie złamany, raz tylko nakładkę zgubiłem, a pod koniec swojej zywotności lekko podgiął się koniec lemiesza...

Jedziemy na śrubach 8.8 -nienadcinanych, normalne ze sklepu...

 

A lemiesze stare a nowe wagowo to 1:3 ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmermf
  • 78 2594

deer

dziś, 16:50 | Bezpośredni odnośnik: #19

@farmermf to ile ten pług z uni kosztował ? 20 tys jak do kvernelanda brakło jeszcze 90 tys ?

 

 

Za unie dałem 58tyś a kwerneland czy lemken to śpiewali 150tyś za komplet.Niewiem skond ty wziołeś 20 tyś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer

Napisano

  • Gość Bobek_Farmer

@farmer jaki to model Kvera był? ceny netto?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rino
  • 1 1031

farmermf albo ty cos sciemniasz z tymi cenami albo ci chcieli naciagnac na jakies 80 tysiecy zł. Gdzies ty widział kwerdka 4 za 150 tys to ja nie weim. Moze poprostu zabuliłes za unie a teraz wstyd sie przyznac ze w tej cenie mogłbys mnie vogelnota lub za 20 tys wiecej kwerdka (wiem 20 tys drozej i nie kazdy ma na dokladke ale tylko tak pisze orintacyjnie)

http://www.traktorpool.pl/details/p%C5%82ugi/Kverneland-ED100-200-77/1227872?set_currency=PLN

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • majranjd
  • 8 932

hmmm, no ciekawe... Wszystko możliwe jak @kiju221 dał za swoją 4 z pacomatem prawie 100 brutto :blink: To wcale sie nie zdziwie jak za 5 Vario z kołem podporowo-tranporotwym i pacomatem zaspiewaliby sobie te 150... Ale to już jest zdzierstwo... <_<

My postawilismy na Unie bo sprzęt ma byc nowy, a jak nowy to kupa kasy wiec poszło na najtanszą alternatywę. Gdyby miałby to byc pług używany, na pewno nie byłaby to unia...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.