Skocz do zawartości

Case 140 Multicontroller + V&N XM950



Słaba jakosc bo było pochmurno i cyfrówka juz czasy swietności ma za soba :(


Rekomendowane komentarze

Jak masz wpisana dobra cene w ofercie to próbuj na MC sie przestawic :) musisz sobie siasc w jednego przejechac i drugiego to sie dowiesz czym sie róznia. A róznic jest naprawde bardzo dużo poczawszy od silnika poprzez podnosnik i całe sterownie podnosnikiem , skrzynia i hydraulika niebo i ziemia noc i dzin tak to można porównac :) do do podstawa to obsługe podnoisnika, hydrauliki i skrzyni masz w joystiku bardzo wygodna sprawa, druga podtyswa to sterownie hydraulika w pełni elektoniczne ( potencjometry od przepływu oleju) a nie mechaniczne jak w x-line ( spójrz sobie na fotke podłokietnika i okolice EHR i porównaj z X-line lub jakims NH z seri 6000 to zobaczysz róznice. SIlnik Common Rail 4 zawory na cylinder i dodatkowa moc boost w 140 jest 168KM w x line masz pompe rotacyjna i 2 zawory na cylinder nie ma boosta. Podnosnik w MC ma grubsze siłowniki wspomagajace i wiekszy udzwig. Pompa hydrauliki ma wieksza wydajnosc.

Opony ja mam 480/65 r28 i 600/65 r38 Z tego co rozmawiałem z dealerem to podobno w X-line jest troche gorszy sterownik skrzyni i gorsze oprogramowanie tłumaczył mi że skrzynia bardziej wyje podczas przełaczania biegów w porównaniu z MC. JA od razu byłem zdecydowany na MC i namawiac mnie nie musiał :) A przypomniało mi sie siedzenie w x-line mechaniczne a MC standardowo na poduszce pneumatyczne, amortyzowana kabina pewnie jescze o czyms zapomniałem bo jest bardzo dużo róznic.

 

Ogólnie rzecz biorac jestem bardzo zadowolony po przepracowaniu 50 godz za wiele nie moge powiedziec ale jesli chodzi o obsługe to naprawde super sie nim pracuje ( lubie miec bajery i sie nie meczyc ) :)

 

zapomniałem ze ja tez we wniosku miałem 115 MC ale tanio sie trafiłą 140 wiec kupiłem 140 :)

Jak masz wpisana dobra cene w ofercie to próbuj na MC sie przestawic :) musisz sobie siasc w jednego przejechac i drugiego to sie dowiesz czym sie róznia. A róznic jest naprawde bardzo dużo poczawszy od silnika poprzez podnosnik i całe sterownie podnosnikiem , skrzynia i hydraulika niebo i ziemia noc i dzin tak to można porównac :) do do podstawa to obsługe podnoisnika, hydrauliki i skrzyni masz w joystiku bardzo wygodna sprawa, druga podtyswa to sterownie hydraulika w pełni elektoniczne ( potencjometry od przepływu oleju) a nie mechaniczne jak w x-line ( spójrz sobie na fotke podłokietnika i okolice EHR i porównaj z X-line lub jakims NH z seri 6000 to zobaczysz róznice. SIlnik Common Rail 4 zawory na cylinder i dodatkowa moc boost w 140 jest 168KM w x line masz pompe rotacyjna i 2 zawory na cylinder nie ma boosta. Podnosnik w MC ma grubsze siłowniki wspomagajace i wiekszy udzwig. Pompa hydrauliki ma wieksza wydajnosc.

Opony ja mam 480/65 r28 i 600/65 r38 Z tego co rozmawiałem z dealerem to podobno w X-line jest troche gorszy sterownik skrzyni i gorsze oprogramowanie tłumaczył mi że skrzynia bardziej wyje podczas przełaczania biegów w porównaniu z MC. JA od razu byłem zdecydowany na MC i namawiac mnie nie musiał :) A przypomniało mi sie siedzenie w x-line mechaniczne a MC standardowo na poduszce pneumatyczne, amortyzowana kabina pewnie jescze o czyms zapomniałem bo jest bardzo dużo róznic.

 

Ogólnie rzecz biorac jestem bardzo zadowolony po przepracowaniu 50 godz za wiele nie moge powiedziec ale jesli chodzi o obsługe to naprawde super sie nim pracuje ( lubie miec bajery i sie nie meczyc ) :)

 

zapomniałem ze ja tez we wniosku miałem 115 MC ale tanio sie trafiłą 140 wiec kupiłem 140 :)

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) , no ja też jestem za MC , tylko to kosztuje , no i to nas trochę odstrasza, wniosek jest napompowany konkretnie , z tym by problemu nie było , ja też lubię prace na wypasie, nie uznaję kompromisów w tym temacie akurat , zobaczymy jak z kasą wyjdzie. A gdzieś pisałeś że masz skrzynię 17/16 , ile musiałeś dopłacić za to ? Amortyzację kabiny i fotel pneumatyczny chcieliśmy dobrać , ale jak to w MC jest w standardzie , to też zmienia postać rzeczy , bo do niego to już nie trzeba za to dopłacać .

skrzynia to koło 3-4tys nie pamitam ale ja mam ja powiedzmy w gratisie bo miała byc 16x16 a jak sie okazało na podwórku to jest 17x16 <lol> Ja zadatrowywałem konkretny ciagnik z placu ale stał na innym placu nie w fili gdzie ja brałem i miał byc 16x16, jeszce w owym gratisie dostałem tryb auto skrzyni bo to chyba idzie w parze z 17x16 w tej grupie. Brakuje mi tylko tego zarzadzania na uwrociach :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v