Modyfikacja TUZ'u w Pronarze 1025
Oczywiście stoczone sworznie i elementy do przyspawania były wykonane pod wcześniej wybrane siłowniki. Aby nie zwiększyć drastycznie czasu unoszenia ramion nie mogły mieć one zbyt dużej średnicy (pojemności) dlatego wybór padł na typowy siłownik od Bizona stosowany w układzie kierowniczym. Siłownik został podpięty równolegle do głównego za pomocą trójników zastosowanych bezpośrednio przy głównym siłowniku. Przewody pod kabiną zostały wymienione na typowe, polskie, co wiązało się z wymianą nypli w rozdzielaczu i z wykonaniem przejściówki z hydrauliki rosyjskiej na naszą. Całość została szczelnie skręcona (wszystkie elementy nowe: nyple, redukcje, trójniki, przewody, siłowniki). Aby możliwy był montaż siłowników ramiona zostały przestawione na wieloklinie w górę o 3 ząbki. W związku z tym zwiększyła się wysokość podnoszenia TUZ'u.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się