PaWeL07 351 Opublikowano 20 Lipca 2009 Chciałbym aby mój tak wyglądał w środku Odnośnik do komentarza
pablo21 29 Opublikowano 21 Lipca 2009 A ja powiem tak tapicerka mi sie podoba ale tablica przyrzadów juz nie bo z tego co na zdjeciach widac to kolumna zasłania obrotomierz i to by mi przeszkadzało. Siedzenie jakies takie dziwne. Wole zwykłe polskie Ale bede musiał obudowac sobie tak jak tu ta blache pod siedzeniem pionowa co jest przy blokadzie zeby nie było widac blachy i zawsze troche tez by go to wyciszyło ale ostatnio jak wyciszałem go to mi zabrakło juz materiału na to. A tak ogólnie to wnetrze nie jest złe Ciekawe czy ta kolumna kierownicza jest inna niz w starszych i czy lzej sie kreci. Odnośnik do komentarza
Toma 21 Opublikowano 21 Lipca 2009 A ja powiem tak tapicerka mi sie podoba ale tablica przyrzadów juz nie bo z tego co na zdjeciach widac to kolumna zasłania obrotomierz i to by mi przeszkadzało. Siedzenie jakies takie dziwne. Wole zwykłe polskie Ale bede musiał obudowac sobie tak jak tu ta blache pod siedzeniem pionowa co jest przy blokadzie zeby nie było widac blachy i zawsze troche tez by go to wyciszyło ale ostatnio jak wyciszałem go to mi zabrakło juz materiału na to. A tak ogólnie to wnetrze nie jest złe Ciekawe czy ta kolumna kierownicza jest inna niz w starszych i czy lzej sie kreci. z obrotomierzem jest tak ze jak podnoszę siedzenie do góry to nie zasłania kierownica. Siedzenie jest fabryczne tylko mechanizm to już od jakiegoś autobusa. Zdziwiło jak zobaczyłem podświetlanie fabryczne zegarów w kolorze zielonym <tuning> Odnośnik do komentarza
Toma 21 Opublikowano 22 Lipca 2009 A ja powiem tak tapicerka mi sie podoba ale tablica przyrzadów juz nie bo z tego co na zdjeciach widac to kolumna zasłania obrotomierz i to by mi przeszkadzało. Siedzenie jakies takie dziwne. Wole zwykłe polskie Ale bede musiał obudowac sobie tak jak tu ta blache pod siedzeniem pionowa co jest przy blokadzie zeby nie było widac blachy i zawsze troche tez by go to wyciszyło ale ostatnio jak wyciszałem go to mi zabrakło juz materiału na to. A tak ogólnie to wnetrze nie jest złe Ciekawe czy ta kolumna kierownicza jest inna niz w starszych i czy lzej sie kreci. z obrotomierzem jest tak ze jak podnoszę siedzenie do góry to nie zasłania kierownica. Siedzenie jest fabryczne tylko mechanizm to już od jakiegoś autobusa. Zdziwiło jak zobaczyłem podświetlanie fabryczne zegarów w kolorze zielonym <tuning> Prawdę mówiąc to nie mam z czym porównać czy lżej się kreci kierownica. Jeśli to o czymś świadczy to bez większego wysiłku za pomocą gałki na kierownice podjeżdżam tyłem z pełną przyczepa piasku wokół domu. Odnośnik do komentarza
piotr26 7 Opublikowano 22 Lipca 2009 A od czego jest ta dzwignia pod kierownicą co masz po lewej stronie? Odnośnik do komentarza
Toma 21 Opublikowano 23 Lipca 2009 A od czego jest ta dzwignia pod kierownicą co masz po lewej stronie? to jest dźwignia kierunkowskazów Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 26 Lipca 2009 Chyba A2 to jest bo ma rewers. A2 to tylko od oznaczenia czy kabina czy dach. On ma wersje A jak ja i ma rewers bo wiele nowszy Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3340 Opublikowano 26 Lipca 2009 Ja mam A2 i jak go kupiłem to nie miałem kabiny to to oznaczenie skrzyni bigeów. Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 14 Maja 2010 No przecież pisze że A miał kabine.... <_< Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się