Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

a po co rozpoławiać w c 4011 wystarczy spuścić olej i od kręcić dekielek na 12 śrub pod kabina ta bliżej sprzęgła. potem wykręcam z tyłu flansze która otacza wałek i po prostu wyciągam go. Potem zdejmuje seger zakładam na nowy wałek i powoli pokrecając wsuwam żeby trafiał na frezy z kół i na koniec jak dojdzie do widełek tam przed sprzęgłem co są to muszę tryba podnieść i żeby w tym momencie ktoś popchną wałek żeby wskoczył w łożysko zakręcam dekielek i flansze leje olej i już

no właśnie wiedzialem że bez rozpoławiania sie da, ale i tak silnik był odjęty to przy okazji tu za tymi widełkami co wspomniałeś zdjeliśmy tą ósemke tzn. pokrywe taką a tam w środku przy skrzyni 2 śruby były wykręcone(wypadły do oleju w skrzyni), to załozylimy nowe na imbus żeby jakoś dało sie wkręcić bo dostęp był słaby. A ja w agromie wom-u nie kupywałem, ale i tak napewno to nie będzie ta wytzymałoś jak na fabrycznym było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v