Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Bizon Z056/7?

Kombajn Bizon Z056/7 w trakcie postoju w hangarze. Ten charakterystyczny model polskiej produkcji jest wyposażony w silnik SW 400 o mocy 105 KM, co umożliwia efektywne zasilanie konwencjonalnego systemu omłotu. Posiada zbiornik o pojemności 3000 litrów, co pozwala na dłuższą pracę bez konieczności częstego rozładunku. Widoczna na zdjęciu czerwona kabina o klasycznym kształcie dla tej serii zapewnia operatorowi odpowiednią widoczność i komfort pracy. Kombajn jest przygotowany do prac żniwnych, co jest typowe dla modeli Bizon podczas sezonu zbiorów zbóż.


Rekomendowane komentarze

No to troche źródłowych informacji: ;)

"Kombajn Z057 - "Bizon Super" ma nadbudowane na ramie młocarni urządzenie 4-zsypowe do odbioru ziarna w worki. Napełnione ziarnem worki zsuwa się rynną na pole. (...) Przepustowość kombajnu 5kg/s, czystość ziarna powyżej 98,5%."

 

Info zaczerpnięte z "Informatora 1979/80" Centrali Handlowej Sprzętu Rolniczego AGROMA :)

Pozdrawiam

 

Mój post z tego tematu:

http://www.agrofoto.pl/forum/Bizon-Z057-t10266.html

W tamtym poście są zawarte jeszcze zdjęcia Z057, kto chce niech sobie spojrzy :)

 

Tak jak pisze @Przemek15 to był Z057.

Ze srebrnymi felgami ten Super wygląda bardzo ładnie

 

Pozdrawiam :)

Dodatkowa osłona chłodnicy. Jest to przerobiony Bizon Z057, czyli wersja eksportowa do Tunezji. Tam ostatecznie żaden nie trafił i w Polsce przerobili jest na zbiornik. Właściwie to powinien się nazywać Z056/8 smile.gif

 

Jest to model Z056/7 tak pisze na tablice. A fabryce jak Bizon Z057

 

Skrzynia biegów na hydrostacie 4 biegi do przodu i tylna oś od Rekorda

Fajne wycie skrzyni jak jeździ się po drogach publicznych na 4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v