Skocz do zawartości

Zetor Proxima 8441



już ponad 40mtg. przy 35mtg zatankowano do pełna i dopiero ubyło ok 1/4 zbiornika no to będzie 30l czyli na mtg przypadło ok 6l. Jak przy wożeniu słomy i siana do obory to w spalaniu wyszło nieźle, a myslałem że będzie gorzej


Rekomendowane komentarze

Też tak dzisiaj baloty siana woziłem i nawet u kumpla jak woziłem sianokiszonke to też po dwie, ale aparatu nie wziołem :)

Czy mi sie wydaje czy też masz felgi poodwracane tak jak ja?

6l na mtg w lekkiej robocie Proximą 8441 to wg. dużo, bo moja 9541 plus (90KM) też w lekkiej robocie typu tur, to do 5l sie mieści bez problemu ;)

 

Piątke zostawiam i pozdr

Tak felgi są poodwracane z przodu jak i z tyłu, ponieważ z z przodu bez poprzewracanych felg skręt jest do d*** pomimo regulacji śrub które zatrzymują koło,wiesz o co mi biega, a jak przewróciłem z ojcem felgi to od razu jest co innego i traktor ma mniejszy promień skrętu. A co do spalania to jeszcze wożony był gnój na pole pełne przyczepy i chyba 2 razy było szambo przewożone ze starego chlewa do szamba i z tego wyszło mi średnio około 6l/mtg. tylko tego już nie pisałem w opisie fotki

No z tymi kołami to też mnie wkur***** i ten skręt ;[ Ale też poodwracałem, zajeło mi i bratu dosłownie godzine czasu i teraz jest o niebo lepiej, ograniczniki powkręcałem, jest o wiele zwrotniejszy, jak przy turze to jest stabilniejszy i to o wiele i lepiej z tyłu wygląda bo opony wystają poza błotniki.

Ty tylko zamieniałeś koła, lewe na prawą strone i na odwrót, czy robiłeś kombinacje dysk-felga? Bo ja tylko koła pozamieniałem.

Jakie masz opony z tyłu? 420 czy 460, 480???

@marcin92 Tylko że ty masz mniejszy model :)

Mój na dotarciu palił tyle co teraz, tak do 100mth, potem palił o wiele więcej i były 'małe' ubytki oleju bo w lekkich robotach palił 8l a od 200mth pali tyle co na dotarciu czyli w lekkich do 5l , a w ciężkich 10 na maxa 12l -ale to w ciężkich warunkach na mocnej, ścisłej glebie. Dzisiaj wybiło równe 700mth i jak dotąd pali tyle ile pisałem i oleju ani grama nie weźmie.

Tak jak mi serwisanci mówili i sam to doświadczyłem że silnik tak do minimum 500mth musi się 'ułożyć' i takie skoki w spalaniu są normalne i pobór oleju, więc wszystko jest możliwe. Ja mam nadzieje że mój sie już ułożył i że bedzie tak jak teraz. Zobaczymy ;)

 

Pozdrawiam

Koła są pozamieniane prawe na lewe a lewe na prawe. Co do rozmiaru to są standardowe przód 340 a tył 420. Co do spalania to 12l w ciężkich robotach jest właściwe, ponieważ w instrukcji obsługi pisze że silnik na max obciążony powinien palić niecałe 13l ropy na mtg. Niech jeszcze tyknie mu te 50mtg i trzeba będzie wzywać serwis i do pługa go się podczepi i wtedy zobaczymy jakie będzie spalanie

Koła są pozamieniane prawe na lewe a lewe na prawe. Co do rozmiaru to są standardowe przód 340 a tył 420. Co do spalania to 12l w ciężkich robotach jest właściwe, ponieważ w instrukcji obsługi pisze że silnik na max obciążony powinien palić niecałe 13l ropy na mtg. Niech jeszcze tyknie mu te 50mtg i trzeba będzie wzywać serwis i do pługa go się podczepi i wtedy zobaczymy jakie będzie spalanie

kolego a o ile zwieksza sie szerokosc ciagnika po zamianie tych kól? ja niebawem bede zakladal tura wiec moze by to bylo wlasciwe bo tez mnie wkorza maly skret! moja proxa to ma juz 5 latek ale do twojaj serwis nie przyczepi ci sie do takiej modyfikacji ?

nie przyczepi się, a raczej nie ma prawa, ponieważ w instrukcji nie ma nic napisane że przy turze nie można zmieniać kół a tego czego nie ma w instrukcji to oni nie przyczepią się. A opony przed zmianą nie wystawały za blotniki a teraz może ze 3-6cm wystają, czyli niewiele ale zato przednie są o wiele szersze

jak ci sie pracuje tym turem ? ja zamowilem 120 bo ma juz poziomowanie ;)

Bez problemu, jest idealny do tego ciągniczka, ale brakuje w tym turze jednej rzeczy aby był to świetny sprzęt, a mówię tu o amortyzatorze gazowym, nie wiem jaka jest jego cena ale radzę ci go zamówić bo to jest bardzo przydatne i w tym ciągniku i każdym innym to bardzo dużo pomaga i przy jeździe po nierównościach jak i przy wożeniu np. bel bez przeciwwagi. Turem pracuje się świetnie bez poziomowania, ponieważ w c330 był zamontowany ten chwytak, ale został trochę przerobiony, ale tylko zostały dospawane haki własnej roboty i jeszcze u dołu te dziury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v