Ovca 29 Opublikowano 6 Marca 2009 heh kiedys mi sie podobały te vectry ... a teraz mam tylko do nich sentyment ...5 Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 6 Marca 2009 Tak ma swój styl ale to jest DTI 2,0 trochę słaby motorek bo tylko 110 km choć na trasie leci świetnie z powodu długich przełożeń to z miejsca jest mało żwawa , ale chcę przejść na wersje C 1,9 150km. Odnośnik do komentarza
Ovca 29 Opublikowano 6 Marca 2009 hmmm odradzam...miałem i sprzedałem ... jak vectre to w 2,2 ... bo te silniki 1,9 to padaka...tam sa jakies filtry czasteczek...i to trzeba czyscic co parenascie tys. kilometrów...a to kosztuje ok 4tys zł...w oplu a jak tego nie wymienisz to nie ma czym jechac .. Odnośnik do komentarza
Henius91 1664 Opublikowano 6 Marca 2009 moja mama ma Vectre ale 1,6 16 zaworowy to jest troszke slaby ale i tak wole jezdzic takim oplem niz np. Passatem B5. jakos tak mi to miekkie zawieszenie w oplu bardziej odpowiada no w ogole bardzie czuje komfort w takim oplu niz w VW. a nie wiecie moze od czego jest taka kontrolka pomaranczowa z takim "piorunem"?? ona sie ciagle pali. zgasnie dopiero jak sie porzadnie rozgrzeje. a i jeszcze dlaczego bez przerwy pali sie kontrolka z rysunkiem pasow bezpieczenstwa i poduszek powietrznych?? Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 6 Marca 2009 My tu powinniśmy o traktorach, a nie o samochodach Więc to co ponoć w dieselach dti i cdti sprawia czasami kłopoty i trzeba to czyścić to jest zawór EGR i to ma już teraz prawie większość dieseli po to aby spełniać normy czystości spalin i fakt jak to się sp.... to kosztuje niewąsko. A w oplach to się ponoć za często zdarza, poza tym silniki są ok i to co mi się podoba są na łańcuchu, a nie na pasku, ale 1,9 już jest na pasku. A co do tego czy passat b5 jest gorszy czy lepszy to 1,9 110kucy jest zrywniejszy od tej Vectry ponieważ ma krotsza skrzynię i lepiej przyspiesza, ale potem na trasie vectra go czesze, bo tam gdzie passatowi brakuje biegu i zaczyna wyć na obrotach to vectorek się buja, miałem tez przyjemność ujeżdżać b5 Odnośnik do komentarza
Ovca 29 Opublikowano 7 Marca 2009 i ja sie zgadzam z toba @wlodiw...bo nie kce Ci wmawiac ze vectra "C" to totalna padaka...ale sam wiesz ze te silniki sa jakie sa...a druga sprawa z Vectre weszła Insygnia...wiec jesli naprawde kcesz kupic vectre to czekaj jak najdłuzej bo za kilka msc tak dostana w dupe ze spadna o 30-40% ceny ... i co jeszcze ... hmm czytałem ze OPEL upada .... wiec renowma spada...a co za tym idzie auta tanieja... wiec czekaj jak najdłuzej a kupisz ładne autko w dobrej cenie pzdr a co do passata...hmm ja mam b6 i jeździ..- i to tyle Odnośnik do komentarza
saymon 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Ja jeździłem trochę Vectrą B w benzynie 1,8 jakaś sportowa wersja(nie pamiętam jak się nazywała ), i przy ruszaniu nie odczuwałem żadnych braków wręcz przeciwnie "szła" jak burza lepiej od Golfa IV z 6 biegową skrzynia, wiadomo na dłuższej drodze 6 bieg robi swoje , ale wyciągnięcie z Vectry 150 km/h na jakiejś zwykłej drodze to żaden problem. A co do Vectry C 2,2 dti piękny motor auto bardzo przyjemne do jazdy Jazda Passatem 6 to też przyjemność, fotele są bardzo przyjemne Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 7 Marca 2009 Do Saymona, my tu mówimy o dieselku bo to co napisałeś to faktycznie oplowski benzyniak 1,8 ładnie się zbiera ( do tego do volkswagenowskiego mniej pali), ale 2,o dti z miejsca jest troszkę za slaby a inaczej ma się rzecz w Astrze która z tym samym silnikiem startuje o niebo lepiej. A Opel jako sam Opel nie pada, tylko pada w Stanach koncern GM i ciągnie za sobą Opla na dół ponieważ jest jego akcjonariuszem, a tego co widzę Ople jako tako mimo kryzysu całkiem ładnie się sprzedają . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się