Crystal 121
 

Crystal 121

  • 8818 wyświetleń

Na rampie w Krównikach ;) tutaj mamy tył imponujący co?? Zwróćcie uwagę na opony już długo nie pociągną :huh:



Rekomendowane komentarze

Gość tomasek

Napisano

  • Gość tomasek

pewnie gume palili :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pronarek
  • 2 799

no jak by nie patrzec to ma 70 % bierznika ;) tylko ze na bokach nówka w w srodku nic nie ma i mysle ze on powiinien miec metalowe koła a nie z gumy ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelo1414
  • 5 945

No nie bardzo z tymi metalowymi kołami:

-często zmienia tory

-jeździ raz po ruskich a raz po naszych

-wykorzystywany jest do prac poza torowiskiem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Na metalowych kołach niczego by nie uciągnął, za małe tarcie i masa ciągnika. Oponki szybko sie zdzierają ale nie ma innego wyjścia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

Sprzęg Janneya a z przodu śrubowy. Pomysłowo. Tu widać ze te zbiorniki na dachu są do hamowania wagonów. Widać wąż do podpinania hamulców.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelo1414
  • 5 945

Wiem Andrzej wiem tak trochę wtedy przekombinowałem :P A swoją drogą zastanawiam się dlaczego wzięli Crystala? :huh:

Czyżby tylko on oferował takie wyposażenie? wie ktoś coś o tym??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

Chodzi o rozstaw kół. Muszą trafiać w szyny. Pamiętajmy ze to 1435 i 1520 mm. Ciągnik który ma rozsunięte koła na 2m nie nadaje się do tego. Do tego używane są tylko 3 marki ciągników, Ursus, Crystal a 3 markę zapominałem :D Można również spotkać Unimoga.

Co do opon to teraz mają największy uciąg gdyż jest duża powierzchnia styku i zapewne do puki nie przetrą się do płócien będą chodzić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelo1414
  • 5 945

No fakt nie pomyślałem o tym ;) Opona na naszym rozstawie leci po środku a na ruskim tuż przy brzegu, heh no cóż inteligent ze mnie nie będzie :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

jak przy brzegu?? przecież to jest 8,5 cm różnicy czyli po 4,25cm w bok na każdej oponie. Główka szyny ma chyba więcej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelo1414
  • 5 945

wszedłby się, mam takie zdjęcie na którym to widać ale trzeba trochę przybliżyć ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

pokaz to fote. Ja się domyślam w jaki sposób jest na brzegu opony szyna. Fotka jest na splocie zrobiona.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

powiększyłem do końca. opona jest na środku ale rantem dotyka szyny od splotu. jak by był pojedynczy tor to by nie było takiego złudzenia. Ciągnik jest tam na polskich torach (1435mm)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelo1414
  • 5 945

no tak o to mi chodziło ;) tam obok mieli pojedynczy tor ruski to jak bym tam zrobil zdjęcie to by bylo lepiej widać ale nie jeździł tam wtedy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj