Skocz do zawartości

Wspomaganie w C4011


ROTEZ

;)

Rekomendowane komentarze

koszt takiego wspomagania jest duży.pompa 450zł ,pokrywa rozrządu ok 150zł, dłuższy wałek do pompy wtryskowej i dwa tryby ok 100z,siłownik od Bizona Z056 400 zł orbitrol nowy ok 800 ja dałem używany ośka do kierownicy 80zł i zbiornik oleju używany od osiemdziesiątki ok 20 zł ;) Warto zainwestować te pieniądze zwłaszcza gdy jest ładowacz czołowy ;)

Odnośnik do komentarza

Widze, że nie tylko ja mam problem z kiepskim fabrycznym układem kierowniczym c - 4011 :)

Raz spotkałem taką 40 - stke z przerobionym układem z c - 360 - pomysł też ciekawy.

Powiem ci że co do tej pompy i pokrywy od ostrówka to tak samo miałem zrobić, lecz udało się taniej z pompą od jelcza.

Ciekawi mnie jak długo już jeżdzisz w polu z tym siłownikiem zamontowanym poprzecznie do przedniej osi??? Powiem ci że też tak na początku miałem założony siłownik i po ok. 2 miesiącach pracy luz sie straszny zrobił na centralnym swożniu a jak rozebrałem to te mosięrzne tulejki były wyjechane jak żyletki - nawet smar nic nie dał.

Po przemyśleniach założyliśmy siłownik wzdłuż osi przedniej. Jest to jak dla mnie super rozwiązanie - przedni most pracuej zupełnie niezależnie - niemal jak w c - 380. Jeżdze tak od 2003 roku i luzu na swożniu jak narazie nie widać. Dadam jeszcze że po podcięciu ograniczników skrętu ciągnik stał sie niesamowicie zwrotny - taki efekt ciężko było uzyskać przy siłowniku zamontowanym poprzecznie.

Foty mojej maszyny są tu też wgrane.

pozdro

Odnośnik do komentarza

Ciągnik ze wspomaganiem prauje juz ponad rok i jest używany prawie codziennie.z tulejkami mosiężnymi narazie problemu nie miałem . A jesli chodz o szybki skręt kołami to moge założyć siłownik od pługa forhnita . jazda na tym siłowniku jest troche niebezpieczna bo mały skręt kierownicą przy dużej prędkości i możesz leżeć w rowie.. ;) śiłownik ob bizona w zupełności wystarcza..

Odnośnik do komentarza

a nie wiecie czasami czy układ od 360 pasuje do 40stki bo mam nowiutki układ w garażu ale słyszałem że trzeba coś przy bloku kombinować bo nie pasuje od 60tki zbytnio i nie wiem czy przekładać

Odnośnik do komentarza

Widze że były problemy z cieknącym zbiornikiem paliwa. To częsta usterka tych ciągników. W środku baku znajduje się przegroda i w miejscu połączenia ze ścianami zbiornika pojawiają się pęknięcia i paliwo zaczyna cieknąć.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v