Mailing do użytkowników
Mail to mierzalny, prosty i skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Dotarcie do 70 tys. osób naprawdę zainteresowanych rolnictwem. Najwyższą skuteczność uzyskuje w grupach wiekowych powyżej 35 roku życia.
Opis formy reklamowej:
Wiadomość HTML rozesłana do zarejestrowanych użytkowników agrofoto.pl. Waga do 50kB. Mamy możliwość targetowania behawioralnego wysyłki.
Mailing behawioralny
Na podstawie aktywności w serwisie Agrofoto.pl użytkownicy są przyporządkowywani do odpowiednich grup tematycznych, odpowiadającym ich zainteresowaniom. Mailing behawioralny dotrze do wyselekcjonowanej grupy zainteresowanej konkretnym rolniczym tematem – hodowców, osób szukających informacji o rzepaku, czy zainteresowanych pługami czy rozrzutnikami. Eliminacja „pustych dotarć” nie jest przeprowadzana przy pomocy deklaratywnych parametrów, a w oparciu o rzeczywiste zachowania osób. Dzięki temu mailing jest chętniej otwierany i czytany, bo trafia w realne potrzeby grupy docelowej.