Behawioryzm
Dobór nie jest przeprowadzany przy pomocy deklaratywnych parametrów, a w oparciu o rzeczywiste zachowania osób odwiedzających Agrofoto.pl.
Jak to działa?
- Pan Krzysztof przeglądał na Agrofoto.pl zdjęcia ze żniw, oglądał zdjęcia kombajnów, a nawet dodał swoje zdjęcia. Ostatnio czyta intensywnie jaki ciągnik kupić i ogląda zdjęcia ciągników kilku producentów.
- Pani Joanna z zaangażowaniem przegląda galerię zawierającą trzodę chlewną dodatkowo jest bardzo aktywna na forum dotyczącym budynków gospodarskich.
- Każda z tych aktywności zostawia ślad i przypisuje pana Krzysztofa i panią Joannę do odpowiednich grup behawioralnych.
Dzięki temu reklama producenta dużych ciągników trafi do pana Krzysztofa. Reklama promująca paszę i mieszanki dla loch prośnych pana Krzysztofa tylko by zirytowała, a będzie wyjątkowo cenna dla pani Joanny.