Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam interesują mnie opinie o tym modelu ciągnika wszelkie wady i zalety oraz jak jest z częściami i awaryjnością. Poza tym chciałbym się dowiedzieć ile może kosztować taki ciągnik i czy opłaca się go kupować ;)

Z góry dzięki i pozdrawiam JD

Opublikowano

Witam. Pewnie nikt jeszcze nie slyszal o tym ale w McCormicku MTX140 pekl mi wal korbowy!!!! Ciagnik jest 2004 r. Gdy mu pekl mial 70 godz. Firma Romanowski sprowadzila caly silnik z osprzetem z Francji i zamontowala nawy w serwisie w Poznaniu. Po dluzszych negocjacjach z wlascicielel Romanem Romanowskim dostalismy taki sam ciagnik zastepczy i jakos przetrwalismy zniwa. Przedstawiciel dzwonil do firmy do Anglii to gosciu tam z krzesla spadl slyszac ze wal korbowy pekl. Byl tam silnik Periknsa. Jak sie orientuje to w nowych McCormickach montuje sie juz silniki Cumminsa. Nie ma sie co bac nowego. Cena ponad 50000 tys euro. Napewno. ;)

Opublikowano

Ja miałem zamiar kupić taki ciągnik, ale zdecydowałem się na Deutz fahra, z dwóch powodów bo był tańszy i lepiej wyposarzony. Za mccormicka z miękkim przodem powiedzieli mi 230 tys netto.

Opublikowano
Ja miałem zamiar kupić taki ciągnik, ale zdecydowałem się na Deutz fahra, z dwóch powodów bo był tańszy i lepiej wyposarzony. Za mccormicka z miękkim przodem powiedzieli mi 230 tys netto.

to diler za duzo chyba chcial zarobic bo sa tansze, co do wyposazenia to co takiego ma deutz czego nie mc ???

a jeszce jedno jaki to model deutza i ilo cylindrowy, bo jestem ciekaw.

Opublikowano
to diler za duzo chyba chcial zarobic bo sa tansze, co do wyposazenia to co takiego ma deutz czego nie mc ???

Po prostu powiem tyle że za 210 tys kupiłęm prawie maksymalną opcje( nie mam zawieszenia pneumatycznego kabiny).

Jeśli chodzi o cene to teraz powinny być tańsze bo euro spadło. Jak ja kupywałem było po 3,95 a tera 3,6

Opublikowano

Cześć kolego JohnDeere 8320 zgodnie z pytaniem postaram się Ci pomóc technicznie.

Historia MC 135 to obecnie ciągnik posiada silnik Perkinsa seria 1006, 6-cyl, turbo intercooler, skrzynia 16x16 czyli cztery zakresy i na każdym 4 półbiegi czyli prostota, rewers elektrohydrauliczny, komputer pokładowy (mierzy areał w ciągu dnia, godziny, przejechaną odległość w KM, obroty WOM itd), tablica cyfrowo-analogowa tzn: wskaźniki powietrza, paliwa, temperatury analogowe, dwa wyświetlacze cyfrowe, regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach, EHR podnośnika, wyjścia hydrauliczne z regulowanym przepływem, 1-siłownik wspomagający podnośnik udźwig coś około 6600 kg, sterowanie podnośnikiem na błotnikach, zaczep górny automatyczny, dolny belka i chyba piton hitch, oczywiście napęd i blokada mechanizmu guzik, tryb auto i normalny, system zabezpieczenia maszyny na podnośniku (amortyzuje wstrząsy podczas jazdy), WOM 540/1000 i to chyba tyle co się zorientowałem jak byłem na AgroShow. Amortyzacja kabiny i osi dopłata.

Z częściami normalka, chyba bardziej popularnego silnika jak Perkins to nie ma, jeździłem tym ciągnikiem w polu na pokazach i co mogę powiedzieć. Z pługiem obracalnym 50 cm na korpusie, niestety nie pamiętam jakim chyba Unia dawał radę pod górkę i to całkiem sporą do 10 km/h głębokość około 30 cm, jak dla mnie cichy w środku, rewers działa bardzo dobrze, podzespoły też. Co najbardziej mi się podobało a to że ma rewelacyjny skręt ale to trzeba samemu siąść i zobaczyć. Podsumowując generalnie bardzo prosty ciągnik bez nadmiernych bajerów o dobrych parametrach, części bez problemu, zresztą wiele to dawny Case ale ten przed połączeniem z NH. Obszerny artykuł masz w RPT poszukaj w archiwum. Spalania nie znam dokładnego nie mierzyłem. Osobiście podobał mi się że jest to ciągnik jeszcze ze starszymi rozwiązaniami prostszymi czyli mało problemowymi, maska i błotniki metalowe dla mnie to zaleta nie wygląda ciągnik tandetnie. Więc są to moje osobiste odczucia, minus jaki znalazłem to trochę zakresy ciężko chodzą mało komfortowo ale jak się przyzwyczaiłem to było już całkiem dobrze.

Opublikowano

Proszę bardzo polecam się na przyszłość. Jak będziesz miał pytania to dawaj jak będę mógł to pomogę.

ralfMTX140 nie wiem ale masz McCormicka a raz ganisz, innym nie jest źle itd. Nie tak dawno w serii JD 8000 tych 300 KM były wadliwe silniki gdzie była akcja serwisowa ich wymiany, bo urywały się wały korbowe sam znam taki przypadek więc każdej marce zdarzają się wpadki. A widzę że Twoja wiedza na temat McCormicka jest co najmniej słaba. Przedstawiciel nie mijał się z prawdą ponieważ po pierwsze do 100KM mocy oprócz MC do 135 KM McCormick stosuje Perkinsa, w innych modelach silnik BetaPower czyli silnik na licencji Cumminsa we współpracy IVECO, firmowane przez IVECO, wcześniej masz rację były Cummins ale 5,9 litra. To tyle kwestii silnikowej. Tylko dodam że są stosowane silniki na 2 i 4 zaworach z pompami mechanicznymi i na common railu. MC 135 Power 6 ma pompę mechaniczną ze sterowaniem elektronicznym oraz mechaniczną pompką zasilającą.

Opublikowano

To jeszcze ja dorzucę swoje 3grosze, kolega ma MC 135power 6 z 2006r, kupił go rocznego. Obrabia nim ok 100h plus do tego Forterka. Przez rok czasu nie miał żadnych awarii, oprócz tego, że przez swoja głupotę, bo nalał ropy z Ukrainy i mu zdechł na polu, ale okazało się że mu ukrainiec takie g... sprzedał. Forterra jakoś na tym chodziła. W polu gania nim z pługiem 4 skibowym v&N i nie ma prawdę mówiąc za bardzo co z nim robić, a ziemie raczej ciężkie, bo jest czarnoziem i łąki. Pali mu 16-18 litrów na hektar w głębszej orce. W transporcie śmiga z dwoma hl-8t teraz planuje do niego skorupę 14-16t. Maszyna jest duża gabarytowo, o solidnej konstrukcji i tak jak MC Kylo opisał o dość prostej konstrukcji i funkcjach, co do skrętu w pełni się zgadzam, ma bardzo dobry. Jednym słowem polecam ten sprzęt

Opublikowano
Kolego JohnDeere8320 mam pytanie oglądałeś tego MC 135? Jeżeli tak to jak wrażenia?

Pzdr

 

Póki co to na razie nie widziałem, ale tak z tego co czytałem to może być dobry ciągnik, ale żeby go oceniać to trzeba nim trochę popracować :P

Opublikowano

Dodam że MC 135 w transporcie ciągnąc ok. 30ton spala na 1MTH - 10l.

Z górki wyciąga prawie 42km/h. Na prostej spokojnie 40km/h.

Opublikowano

a mi sie wydaje ze roman kazał zrobic dla ktoregoś z przedstawicieli konto na agro foto i jest nim MCKYLO cos mi za bardzoo bronisz tego mc hehe jezdzilem 135 i to w siewniku, kosiarce, transporcie, taki sobie sprzecik wolał bym case 140 ;)

Opublikowano

Napisz jeszcze ile zrobiłeś nim MTH. Mój ma 1500MTH.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć wszystkim, 
      Stałem sie niedawno posiadaczem MC95 i jest to mój pierwszy ciągnik. 
      Chciałbym w nim zrobic serwis olejowy i nie mam bladego pojęcia ile i jakiego oleju najlepiej kupić. Skrzynia, przedni most i silnik. 
      Prosze o polecajke 
      Jeżeli macie jakies sugestię, na co jeszcze zwrócić uwagę i co ewentualnie jeszcze wymienic to piszcie smialo. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Dx90luberda
      Witam problem z moim mc115 silnik kreci nie odpala pompka dobra przewody do baku sprawdzone . 
    • Przez caros2
      Czy ktoś wymieniał przeguby osiowe? Czy są problemy z tą wymianą?

    • Przez Adasko201
      Witam wszystkich serdecznie, przeszukałem różne fora i niestety nie znalazłem nic na temat.
      mam problem z miękką osią, podnosi z przycisku, opuszcza, poziomuje ale niestety wogóle nie amortyzuje, ciągnik skacze jak na sztywnej osi, moje podejrzenie padło na hydroakumulatory przedniej osi.
      pytanie do znawców: ma ktoś może informację jakim ciśnieniem powinny być one nabite azotem  i jakiej są pojemności??
      pozdrawiam
    • Przez PanieJanku
      Witam. Mam problem z McCormick Mc 120. Przestaje działać EHR. Po uruchomieniu działa od 5 do 30min, potem przestaje działać na podobny czas (gaśnie  wyświetlacz i nie działa podnośnik). Wymieniłem przekazniki ale problem nie zniknął . CIągnik kupiony w tym roku w Holandii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v