Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszytskich. Wlasnie niedawno nabylem johna 8430 i mam do was kilka pytan. na dwoch zdjeciach beda oznaczone przyciski. chcialbym zebyscie pomogli mi i powiedzieli do czego ktory jest, sa ponumerowane. i jeszcze jakby mi ktos mogl wytlumaczyc jak ustawic automat (ims) np pluga. zeby na 1  podnosil i obracal a na 2 opuszczel... z gory dziekuje;0 pozdrawiam

post-47437-0-99184100-1422458663_thumb.jpg

post-47437-0-83199100-1422458677_thumb.jpg

Opublikowano

  • 1. Przełącznik automatycznej zmiany biegów (tylko AutoQuad Plus)  

2. Przełącznik włączenia/wyłączenia IMS

3. Przełącznik uczenia/zapamiętywania IMS

4. Przełącznik % poślizgu

5. Przełącznik prędkości WOM

6. Przełącznik zegara

7. Przełącznik godzin pracy silnika

8. Przełącznik ustawień ciągnika

9  Przełącznik wyboru

10 Przełącznik ustawienia granicy opuszczania podnośnika

11 Pusty przełącznik (masz tylko obrazek)

12 Przełącznik blokady/tłumienia podnośnika

13 Górny-przełącznik regulacji wysokości podnośnika/prędkości opuszczania

13 Dolny-przełącznik regulacji siłowej/pozycyjnej (obciążenie/głębokość) podnośnika             

 Na drugiej fotce jeśli się nie mylę jest to Przełącznik ustawiania Auto Trac (jeśli jest zainstalowany)                                                                                      

Opublikowano (edytowane)

ok to jestem w domu cos wiem. jeszcze jakby ktos wiedzial guzik pierwszy od lewej od hamulca recznego. cos pewno z walkiem ale nei wiem dokladnie co;) i jak ustawic ten ims . wiem tylko ze zeby zadzialal to ciagnik musi byc w ruchu...

 

Edytowane przez Szejk1995
Opublikowano

Żółty przycisk przełączasz jeśli chcesz obsługiwać wom na błotniku,a na drugim zdjęciu przycisk służy do załączania automatycznej zmiany biegu po zatrzymaniu i ponownym ruszaniu ale tylko wtedy gdy ciągnik nie został wyłączony.

Opublikowano

Jak ten ciągnik kupowałeś że nie ma on instrukcji obsługi. Musisz koniecznie załatwić bo jak wyskoczy ci byle kod diagnostyczny nawet nie groźny to będziesz się zastanawiał co jest grane a tak to spojrzysz w książke i ok. Poza tym jest wiele pomocnych rzeczy i ustawień i za każdym razem będziesz na forum zadawał pytania. Jak kupuje się ciągnik z pewnego źródła to podstawa książka serwisowa. Ja kupowałem pare lat temu 6930 z Anglii i u handlarza wszystkie miały książki i były po pełnym przeglądzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v