Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

 

Chciał bym się poradzić. Kupiłem ciągnik massey ferguson 698 mam problem z podnośnikiem, jak zgaszę traktor to zaraz opada. i jak jadę przy większej szybkości na asfalcie słychać takie "miałczenie" skrzyni. Co to może być??. Tak mi się wydaje że to chyba pompa olejowa??.  I mam jeszcze jeden problem. Jak włączę przedni napęd na asfalcie to tak słychać jak by pompa "wyła" tak jak by traktor przyhamowywało. W polu przy orce nic nie słychać i jest ok.To jest ciągnik sprowadzony z zagranicy myślę, że to przez opony bo ja posiadam 13-6-28 z przodu i są "łyse", a z tyłu 16-9-38 mają około 30%. A jak patrzyłem na różnych stronach internetowych to z przodu mają być 12-4-28 i nie wiem czy to jest prawda.A jestem na kupnie nowych opon z przodu i nie wiem jakie kupić.Może mi ktoś coś poradzi

 

z góry dziękuje pozdrawiam 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

witam,

sprawdz stan oleju,co do gum jeśli był sprowadzony to może dali jakie mieli i nie sugeruj się nimi,zakładaj takie jakie producent zaleca.

Opublikowano

Właśnie sprawdziłem i jest minimalny stan oleju doleję i zobaczę co będzie :) Dzięki wielkie za info a mam jeszcze takie pytanie. Występują jakieś zamienne łożyska do zwrotnic jakieś odpowiedniki.??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

teraz masz zamienniki praktycznie na wszystko,wycie i jak to określiłeś miałczenie to najprawdopodobniej mały stan,brak smarowania,olej zalany do stanu max smaruje i wygłusza te elemęty,na aswalcie nie ma takiego poślizgu kół jak w terenie i są o wiele większe naprężenia dlatego więcej żęzoli,

tak samo się dzieje jak byś miał założone większe koła na przodzie od tyłu też przód wtedy będzie zawsze uciekał pierwszy i potem jest to też problem z rozłączeniem przodu,robi się naprężenie na skrzyni i przeniesieniu napędu co jest warzne.

Opublikowano

okey a możecie mi powiedzieć dlaczego jak mam dajmy na to zapięty pług to jak wyłączę silnik to zaraz opadnie na ziemię a jak jest silnik włączony to jest ok i jest w górze

 

esgreg

witam,

sprawdz stan oleju,co do gum jeśli był sprowadzony to może dali jakie mieli i nie sugeruj się nimi,zakładaj takie jakie producent zaleca

.

A może mi pan powie jakie producent zaleca ?? bo z tego co ja czytam to mam mieć w swoim fergusonie opony z przodu 12-4-28 a ja mam 13-6-28 takie gumy występują tylko w traktorach które mają turbo a ja nie mam w swoim traktorze turba a mam takie opony z tego co czytałem to mają być 12-4-28 a jestem na kupnie nowych opon i nie wiem jakie kupić które są dobre może mi ktoś poradzi z góry dziękuje

Gość Profil usunięty
Opublikowano

podnośnik i opadanie no też przez mały stan oleju możeopąść,polecam posprawdzać wszystkie ciecze. <_<

odnośnie kół to skoro już czytałeś to nie będę ingerował,ja też musiał bym to sprawdzić nie mam kompa w głowie a ktoś jak wszystko wie to gó...no wie,moę ci polecić jedynie - zgodnie z producentem z tymi kółkami.

i jeszcze jedno dlaczego kolego piszesz "pan" :blink:

Opublikowano

to dzięki wielkie kolego za informacje zamówiłem sobie już katalog i będę sprawdzał bo nie lubię mieć jakiegoś badziewia . A może wiecie (macie) koledzy jakąś oponę 23-1-26 do bizona na sprzedaż w dobrym stanie?? bo mi tego roku wystrzeliła

Gość Profil usunięty
Opublikowano

no spoko,nigdy nie miałem bizona o oponie nie wiem do sprzedania,

o sprzęt dbaj jak należy w miarę możliwości wkońcu tobie służy.

Opublikowano

Witam :)
Chciał bym odświeżyć temat. Mi również podnośnik nie podnosił jak powinien a na zgaszonym silniku szybko opadał.Jak i również strasznie wyło coś z tyłu. Myślałem, że to pompa więc wymieniłem ją. Teraz podnośnik  podnosi jak złoto i nie opada, ale dalej wydobywa się z Fergusona felerny dźwięk który nie daje mi spać. Może ktoś wie co jest tego przyczyną ?? Moim zdaniem coś tam nie rozłącza i pompa cały czas pracuje. Dodam link poniżej który oddaje całe sedno .. 

https://www.youtube.com/watch?v=TGcrQVCaxFY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v