Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Użytkuje Ursusa H9014 + tur ursus 6 raptem 16 miesięcy na liczniku 250 mtg. W transporcie radzi sobie bardzo dobrze 4 bieg 1500 obr prędkość około 30km/h spalanię 4, 5-5l przy takiej pretkosci to on sie nudzi :D najoptymalniej 1750-1900 obr prędkość 35km/h w kabinie jeszcze cicho i przyjemnie ;) spalanie 6-7l w zależności od ładunku. Ostanio jechałem autem za znajomym co ma takiego samego ciagnoł 4, 5t ładunku i utrzymywał prędkość cały czas 40km/h tak że radzą sobie w transporcie ;)
Sorki ze post pod spostem. Czy miał ktoś problemy z
-"Wyjacym" sprzęgłem samo z siebie zaczie wyć gdy wcisne pedał sprzęgła jest cicho , puszcze wycie powraca aż samo zniknie serwis mówi ze jakiś zaworek i zeby tego nie ruszać... lecz mam wrazenie a raczej jestem pewny ze podczas ruszania pod obciążeniem lub nawet na pusto pod górkę sprzęgło "szarpie" spotkał ktoś sie z czymś takim ?
Czy u was hamulce też tak reagują z opóźnieniem ? Wcisne na max a ciągnik potoczy sie jeszcze z pół obrotu koła dopiero zaskoczą...

Opublikowano

u mnie z wyciem jest tak samo, sprzęgło też szarpało przyjechał serwis podłożyli podkładki metalowe pod poduszki kabiny i pomogło na jakieś 95 % tzn. czasami potrafi jeszcze minimalnie szarpnąć ale rzadko ,hamulce przy nagłym wciśnięciu biorą od razu, natomiast przy lekkim stopniowym wciskaniu powoli pedał wchodzi do podłogi -zgłoszone czekam na wymianę pompek hamulcowych.                                                                                                                                                                             Koledzy czy u was rura wydechowa(komin)też już bez emalii 500 mtg-rocznik 2013 a może komuś wymienili

Opublikowano

Zbigniew 3003 tylko wydech ci rudzieje ? U mnie koło akumulatora robi się rudo wydech ok. Ale słyszałem o przypadkach gdzie farba odpadała płatami z niektórych elementów a serwis jeździł robił zdjęcia a malować sie jakoś nie garnoł. Z tymi hamulcami jest tak jak mówisz. Też pewnie pompki. A ile cie kosztował przegląd na 350 mth ? Znajomego zdarli na 1800 :P

Opublikowano

Ja za przegląd na 350 mth w styczniu zapłaciłem 713 zł.Przegląd robiony w Wilkowie koło Namysłowa.

 

U mnie również wyje . Wydaje mi się ,że to olej przechodzący przez filtr i chłodnicę ,bo po podgazowaniu ustaje .

Od zakupu prawie tego nie było ,tylko po wymianie filtra w skrzyni zaczęło się mocniej oraz w zależności od temperatury.Serwis też coś wspominał o podkładce pod zawór.

 

Czasami przy hamowaniu pedał nie  wchodzi do końca jak by coś blokowało.

 

Farba również odchodziła w okolicach akumulatora z powodu pocenia się go , padł miesiąc po gwarancji.

 

Zbigniew3003 mogłgyś wrzucić fotki tych podkładek i kto Ci serwisuje ciagnik?

Tydzeń temu w Ząbkowicach jak przejeżdzałem to stał 10014H z adaptacją do tura na tablicy DGL chyba?

Opublikowano

713zł to bardzo dobra cena.
My za pierwszy 1365zł daliśmy gdzie dojazd był za darmo i robota jedynie dolali 3-5l oleju do hydrauliki bo był ubytek. Znajomemu doliczyli dojazd 500 za 350km i 80 za godzine roboty dokładnie 1780zł. Filtry ori perkins reszta "no name" wszystkie oleje Shell. U mnie wyło od nowości jak przywieźli na podwórko wsiadam i wyje pytam "co to ?" Aaa łożysko oporowe dotrze sie i przestanie. Odziwo po 50 godzinach gdzieś do 140 był spokój a teraz dalej jęczy tym razem twierdzą ze jakiś zaworek przelewowy czy coś :P

Opublikowano

Ja za przegląd na 350 mth w styczniu zapłaciłem 713 zł.Przegląd robiony w Wilkowie koło Namysłowa.

 

U mnie również wyje . Wydaje mi się ,że to olej przechodzący przez filtr i chłodnicę ,bo po podgazowaniu ustaje .

Od zakupu prawie tego nie było ,tylko po wymianie filtra w skrzyni zaczęło się mocniej oraz w zależności od temperatury.Serwis też coś wspominał o podkładce pod zawór.

 

Czasami przy hamowaniu pedał nie  wchodzi do końca jak by coś blokowało.

 

Farba również odchodziła w okolicach akumulatora z powodu pocenia się go , padł miesiąc po gwarancji.

 

Zbigniew3003 mogłgyś wrzucić fotki tych podkładek i kto Ci serwisuje ciagnik?

Tydzeń temu w Ząbkowicach jak przejeżdzałem to stał 10014H z adaptacją do tura na tablicy DGL chyba?

 

U mnie też robią przeglądy z Wilkowa:) akumulator mi padl zima na gwarancji to mi przywiózł niby nowy ale nie dal na niego ani gwarancji ani paragonu ze sklepu no i na następną zimę też padł ;[ w koncu kupiłem nastepny akumulator w sklepie i jak na razie idzie 2 sezon.

Opublikowano

serwis z Ząbkowic Śląskich,przeglądy po ok.1200zł(dojazd,oleje,filtry,praca),a podkładki zwykłe szersze nieco niż gumy.Szkoda tylko, że czekam już 2 tyg. na serwis-twierdzą że ursus ociąga się z częściami

Opublikowano (edytowane)

Też jestem posiadaczem ursusa 8014H i tak samo wyje mi skrzynia a po wciśnięciu sprzęgła ustaje, tylko u mnie  sprzęgło  zaczęło nie rozłączać skrzyni biegów i po godzinie pracy jest masakra z biegami, trzeba pompować sprzęgło albo wyrzucać biegi na luz wrzucić kierunek jazdy i dopiero bieg czasami wejdzie bez oporu a czasem z oporem a jak zmieniam kierunek jazdy to czasami bez żadnego oporu wskoczy aby tylko skrzynia grzechoczy , normalnie masakra, co do farby tak samo odpada płatami, i jeszcze do tego już mi węże od chłodnicy pękały co wchodzą w słupek kabiny, a wy na jakich biegach przeważnie pracujecie  

Edytowane przez stalon
Opublikowano

Ja smiga w pracach polowych i przy ładowaniu ture praktycznie cały czas na zakresie "M" czasem 1H max 2H . Reszta na drogi asfaltowe. Kolego Stalon a te węże nie są przypadkiem pomalowane farbą ? Mi pękły te przy filtrze hydrauliki wina to ze w półowie byly uwalone farbą i guma zrobiła sie jak plastik i pękała . A teraz zauważyłem ze 4 biegu skrzyni pracuje jakoś inaczej tak jakby delikatnie hyrgotała ale to może wina najdłuszegoprzełożenia.

Opublikowano (edytowane)

Witam, nareszcie ciągnik ogarnięty węże powymieniane i sprzęgło zrobione tz. linka od sprzęgła była  przyczyną ciężkiej pracy skrzyni, teraz śmiga aż miło, a co do wycia w kabinie to serwisant powiedział że jakiś zaworek który po wciśnięciu sprzęgła przestaje smarować, i mówili że takie maja już po 3tyś mtg i nic się nie dzieje

Edytowane przez stalon
Opublikowano (edytowane)

Panowie a co powiecie o URSUSIE

Czy z tych dwóch jednak 10014H

Szukam jakiegoś ciągnika głównego, dlatego zainteresował mnie ten nieco mocniejszy 11054, ale opini w googlach niestety jak na lekarstwo.

 

 

Edytowane przez najdi7
Opublikowano

Witam serwis do mniejszych awarii przyjeżdzał do mnie natomiast przy wymianie łożyska na wałku WOM polecono mi dostarczyć ciągnik do siedziby firmy na własny koszt (laweta 800zł),czy nie powinni pokryć kosztów transportu?

Opublikowano (edytowane)

Mi rozsypało się  łozysko w skrzyni na głownym wałku od synchronizatora i też chcieli ciagnik brac na lawete do serwisu a ja sie nie zgodziłem i robili u mnie, wiecej serwisu nie biore robie sam już, za wymiane z robocizna skasowali ok 4500 bez czesci oczywiscie a mechanicy tak do tego modelu przyuczeni do remontów ze uwaga dopiero się uczyli metoda prób i błędów.

Zbigniew3003 masz ciagnik na gwarancji to do serwisu jeśli nie szukaj lepiej niezależnego mechanika bo serwis mówi ze mało weżną u mnie tez mówili max 1500 a wyszlo 4,5tyś bez części a częsci (5,5tyś) , a jak byś się zapytał o katalog części to by cię dopiero zjedli . pozdrawiam

Edytowane przez bastek89
Opublikowano

Witam serwis do mniejszych awarii przyjeżdzał do mnie natomiast przy wymianie łożyska na wałku WOM polecono mi dostarczyć ciągnik do siedziby firmy na własny koszt (laweta 800zł),czy nie powinni pokryć kosztów transportu?

 

Koledze uszczelniacz na wale popuszczał i jakieś tam nieszczelności w hydraulice, też musiał dostarczyć na własny koszt. Diler polecił mu przeczytać umowę ( w umowie jest że Ty ponosisz koszty transportu)

Opublikowano

Tak szczerze mówiąc czytałem wcześniej warunki gwarancji ale "podpuścił" mnie trochę laweciarz który twierdził, że niedawno wiózł do naprawy Valtrę jakiemuś gościowi na jego koszt.Natomiast po uznaniu awarii zwrócili mu za transport.

Opublikowano

witajcie!!!

 

Miałem problem ze sprzęgłem w 10014, pom 250 mt wymiana, gwarancja skończyła się w grudniu a w lutym padło sprzęgło.,

w serwisie powiedzieli że jest po gwarancji to już się nic nie da  zrobić, popatrzyli o stwierdzili że to przez złe użytkowanie.

Wymieniłem cały komplet docisk i tarczę, żądali za wymianę ok 3 tys więc "chłopaki" na wsi wymienili za 800 zł.

mam jeden problem chyba mam niewyregulowane sprzęgło (linka) ponieważ zgrzyta przy wbijaniu biegu  czy ktoś podpowie mi jak można to zrobi.

z góry dziękuję

Opublikowano

Panowie gdzie kupujecie części do swoich ursusów. Jest jakiś sklep, hurtownia, cokolwiek? Dobrze że chociaż jakiś katalog części po angielsku jest, bo  inaczej to masakra z informacjami na temat napraw tych ciągników.

Opublikowano

Nic nie nawaliło na szczęście oprócz sprzęgła, które co chwile reguluje, ale rozwaliłem czujnik który jest przy filtrze powietrza, nie wiem jak się dokładnie nawet nazywa, podejrzewam że czujnik zanieczyszczenia. Potrzebuję ten dupslik gdzieś dostać i chyba trzeba będzie do fabryki zadzwonić z taką bzdetą. Poza tym coś na sprężarce się wycieki jakieś robią i przydał by się jakiś czytelny katalog, bo ten turecko-angielski zanim się przejrzy to parę godzin mija zanim się do czegoś dotrze:D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mrugolek
      Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania pod obciążeniem ale i czasem na pusto gdy puszczam sprzęgło to szarpie i słychać zgrzyt. Co może być przyczyną ? Mam nagrany film ale nie mam jak go tutaj wstawić.
    • Przez Maciejk
      Witam wszystkich, odkręcałem pompę wtryskowa w c 360 3p i gdy zakręciłem wyrobiłem gwint w bloku silnika na 1 otworze macie może jakieś pomysły jak to naprawić, czy jest potrzeba to naprawiać?
    • Przez kalwas9710
      Witam, 
      Posiadam ursusa c-385 z Lublina jako ciągnik główny na gospodarstwie. Maszyna ma 8 lat i przepracowane niemal 4000mth. Ostatnio dość często zaczęło mi użrywać linkę od sprzęgła, sprzęgło wciska się ciężko, a gdy naciskam pedał słychać jak coś przy sprzęgle piszczy. Ciągnik jest wyposażony w ładowacz czolowy i w ładowaczu zrobił pewnie 3/4 tych godzin, które ma nakręcone więc sprzęgło było dość często używane. Pytanie jest następujące, co mogło się zepsuć? Ja obstawiam łożysko wyciskowe i docisk. Oraz drugie pytanie jakie sprzęgło do niego zakupić?(chciałbym znac cenę)
      Dodam, że ciągnik jest z silnikiem Perkins IIIB.

    • Przez HISZPAN
      Witam,
      potrzebuję tabliczkę z przedniego mostu żeby zamówić łożysko, uszczelniacz i inne rzeczy do zwolnicy.
    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v