Skocz do zawartości

ile pali pronar 5110,5112,5135


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpowiednio 221, 230, 217 g/kWh niestety nie wiem jak to przeliczyć na motogodziny.

Próbowałem to liczyć tak: że jeśli np. 217 g/kWh a ciągnik ma 74 kW mocy to pomnożyłem jedno przez drugie i wyszła kompletna głupota 16 litrów tyle to i zetor nie pali a przecież silniki perkins i iveco to jedne z najoszczędniejszych.

Jeżeli ktoś wie jak to przeliczyć lub ma taki ciągnik i zmierzył to proszę o napisz.

Opublikowano
ile palą te najnowsze pronary

Ostatnio przeczytałem w kwartalniku pronara ( nr 1, aktualnie dostępny jest już nr 2 ) wypowiedź urzytkownika 5135 że pali 7 litrów. Taki wynik jest rewelacyjny ale wydaje mi się nieco nieprawdopodobny.

Opublikowano
Ostatnio przeczytałem w kwartalniku pronara ( nr 1, aktualnie dostępny jest już nr 2 ) wypowiedź urzytkownika 5135 że pali 7 litrów. Taki wynik jest rewelacyjny ale wydaje mi się nieco nieprawdopodobny.

oj nieprawdopodobny ciekawe w jakich warunkach takie spalanie

Opublikowano

Ha tak one wszystkie mało palą tylko że na papierku,mam 5135 z silnikem iveco przy orce spala dobre 15l na godzinke pracy.Pracuje z obrotowym kvernelandem EM85 3skibowy wiec nie sądze zeby to było mało.Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Odpowiednio 221, 230, 217 g/kWh niestety nie wiem jak to przeliczyć na motogodziny.

Próbowałem to liczyć tak: że jeśli np. 217 g/kWh a ciągnik ma 74 kW mocy to pomnożyłem jedno przez drugie i wyszła kompletna głupota 16 litrów tyle to i zetor nie pali a przecież silniki perkins i iveco to jedne z najoszczędniejszych.

Jeżeli ktoś wie jak to przeliczyć lub ma taki ciągnik i zmierzył to proszę o napisz.

Takie spalanie jest jak najbardziej realne,pod warunkiem że z silnika będzie wydobyte 74kw.

Nowoczesny diesel zainstalowany w samochodzie np.Skoda Octawia o podobnej mocy pali przy prędkości maksymalnej ok 7-8 l /100km.Podczas godziny takiej jazdy po autostradzie auto pokona ok 200km i godzinne spalanie osiągnie 16l,a przecież jednostka VW z silnikiem PD to mistrz oszczędności.

Na tym przykładzie łatwo obalić mit spalania np 100kw ciągników na poziomie 8 czy 10l/h.Owszem spalą tyle, ale pracując z mocą 40-50% znamionowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v