Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W MF 575 mam pewien problem... otóż traktor posiada ładowacz, który bardzo powoli podnosi i generalnie nie ma siły, a gdy olej się rozgrzeje to już wogóle jest lipa. Tylny tuz bez względu na temperature oleju podnosi momentalnie nawet tonowy agregat uprawowo siewny. Stawiam na rozdzielacz bo pompa w takim przypadku odpada. Regenerował ktoś z was taki rozdzielacz? Z 4512 chyba raczej nie pasuje. Czekam na wasze opinie i uwagi.Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

Nie wiem dokładnie ale jeśli masz zawór przy ładowaczu (mam na myśli tura)to właśnie ten zawór mógł się zepsuć i dlatego olej nie może przez niego przejść wcale lub bardo mało może przechodzić przez niego. Pozdrawiam

Opublikowano

kolego proponuje pomierzyć ciśnienie jakie masz i czy oby ten model nie ma dodatkowej pompy na wyjścia hydrauliki zewnętrznej wtedy tylny tuz będzie ok ale tur nie koniecznie

Opublikowano

40zł kosztuje manometr bo kolega kupywał z allegro kiedyś :)a ci się przyda pozdrawiam

 

bo do tura masz zasilanie z 2 pompy kolego bo jedno masz na podnośnik a 2 pompę od chydrauliki zewnętrznej tak jak w 590 panie kochany i od wałka i padłą ci ta 2 pompa i ciśnienia nie daje

Opublikowano

Nabyłem MF 675, nie dziala w nim hydraulika zewnetrzna i przedni naped. Czy przyczyna obu defektow moze byc pompa hydrauliki. Gdzie znajduje sie ta pompa, trzeba rozpolowic traktor do demontazu?

Opublikowano

Prawdopodobnie problem tkwi w pompie zębatej (zbyt małe cisnienie) do demontażu trzeba rozpołowić mf-a, przy okazji proponuje też sprawdzić stan pompy tłoczkowej oraz sprzęgło W.O.M Pozdrawiam

  • Like 1
Opublikowano

Dziekuje z odpowiedz. W zwiazku z tym ze trzeba rozpolowic traktor,a brakuje przy nim kilku czesci(a nie wiem czego dokladnie) chce zakupic katalog.Moze ktos mi podac jakiegos wiarygodnego sprzedawce takich katalogow?? Pozdrawiam!

Opublikowano

jest miarka przy zwolnicy tylnego koła tak jak dżwignie od podnoszenia szukaj i znajdziesz chyba że ktoś zgubił:) a filtr to jest pod spodem olej musisz spuścić i masz taki dekiel bodajże na 3 śruby blisko już zaczepu a jak pod deklem nie będzie filtra to trzeba podnośnik w górę podnosić bo od środka może być zależy jaka pompa ale na 90% jest pod dekielkiem ten filtr można myć w ropie jak będzie w miare czyst

Opublikowano

Witam serdecznie,Posiadam również MF 575 i mam problem z hydrauliką zewnętrzną a mianowicie nie działa kiprowanie tzn.pustą przyczepę powoli ale podniesie ale niech będzie na niej niewiele ładunku i już nie podniesie co może być tego przyczyną czy to może być koniec pompy?ogólnie brak innych problemów z tym traktorkiem WOM załącza się normalnie wiem że są tam 2-ie pompy tłoczkowa i zębata.Poroszę o poradę gdzie szukać przyczyny.Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

Opublikowano

szybko złącze lub rozdzielacz najlepiej wkręcić manometr w gniazdo wywrotu i zobaczyć ile daje pompa i sprawdż filtr hydrauliki jaki masz zawór pod siedzeniem z rączką czy bez ??

Opublikowano

Kolego volvo1150 filtr od hydrauliki jest wymyty i przedmuchany,rozdzielacz jest raczej dobry szybko złącze też bo pod które bym nie podłączył wąż od przyczepy jest to samo a o którym zaworze mówisz?ja pod siedzeniem nie mam żadnego zaworu,a tylko jest pokrętło od podnośnika,a manometr może jutro kupie i zobaczymy,a jakie powinno być ciśnienie na wyjściu?

post-81343-0-59659700-1447355345_thumb.jpg

post-81343-0-54032800-1447355384_thumb.jpg

post-81343-0-43961200-1447355429_thumb.jpg

Opublikowano
Dnia 11.03.2015 o 11:16, Rob355 napisał:

Gdzie znajduje się filtr oleju od hydrauliki w mf 575?

Przy okazji jak sprawdzić właściwy poziom oleju w skrzyni- bo nie ma nigdzie bagnetu.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v