Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam mf 260 ma prawdopodobnie tulejki i tłoki takie jak mf 255 tarcze sprzegłową taką jak mf 255 koncówki wtrysków też a skrzynie to nie wiem bo nie rozbierałem ale ma 8+2 biegi

Opublikowano (edytowane)

zrobiłem 10 zdjec swojego mf 260 jutro je zamieszczę bo nie mam mojego telefonu dziś, wydaje sie wszystko takie same ale może to tylko pozory mój jest wyprodukowany we francji no i wcale nie było z nim problemów tylko ropa w silniku spowodowana przeciekająca membraną pompki i troche zużyte tuleje najlepsze jest wspomaganie i nawet duża moc, małe spalanie przy orce w porównaniu do c330 ale moze bedzie mniejsze jak sie wymieni te tuleje ale mam kilka zdjęc

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1135e7646030e0fc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfd83e3a205e3fc8.html'>http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfd83e3a205e3fc8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a0bd29ac642472b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfd83e3a205e3fc8.html

I chciałem sie zapytac czy mf 255 tez jest taki mulasty przy niskich obrotach jak sie za słabo mu przycisnie to nie chce sie rozbujac dopiero jak włacze sprzegło i wcisne mocniej gaz to wtedy dopiero idzie czy to normalne??

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Witam

wiecie może jak jest w Polsce z częściami do mf260 3cyl?

chciałem do swojego 255 założyć turbinę i inne tam duperele konieczne do wymiany.

czy pompa wtryskowa jest inaczej ustawiona niż 255(większa, mniejsza dawka paliwa)czy może są ustawione tak samo?

Opublikowano

ja mam mf 260 4cyl. na polbiegach. ciagnik sam w sobie jest za***isty.. daje rade przy duzych trojkach i wgl. klopot zaczyna sie gdy cos padnie... np teraz szukam pompy wspomagania. koszt normalnej do fergusona okolo 650 zl nieduzo, ale juz do 260 ceny sa rozne 3200zl , 5000 zl i nawet 6900 zl. kolumna jest inna niz 255.sprzeglo robilem bylo chyba takie samo jak 3512 czy 4512, most tylny jest inny niz 255, duzo trzeba kombinowac z czesciami. ale jak sie zrobi naprawde ciagnik jest dobry. silny , zwinny ja go uzywam rowniez w sadownictwie i zdaje egzamin. przed kupnem znajdzcie sobie dobrego dostawce czesci. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v