Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po pracy gruberem zaczął kapać mi olej, z prawej strony ze skrzyni, na lewo od filtra hydraulicznego, taka złota kopuła. To najprawdopodobniej zawór przelewowy, ciekło pomiędzy właśnie tą złotą kopułą a korpusem skrzyni, to zapewne uszczelka. Tylko mam problem z identyfikacją jaka konkretnie. Wstawiam zdjęcie skrzyni tam gdzie się to wkręca zawór. Po rozkręceniu były resztki jakiejś uszczelki ale raczej ciężko o identyfikacje. Jeden znajomy znajomego znalazł informacje, że to może być oring O-RING 42,52x2,62 ( https://bartsparts.com/products/claas-7700040914/), tylko coś mi tu nie pasuje bo mam mniejsze oringi i one na tym zaworze nie siedzą ciasno, więc przy tym byłby luz, no chyba, że ten oring ma wejść w ten otwór w skrzyni i dlatego jest większy. Na zdjęciu słabo widać ale na samym dole na pierwszym od dołu gwincie jest oring, z tym że to chyba jeszcze musi być drugi większy wokół tego, tak sugerują pozostałości poprzedniego uszczelniania, które się właśnie na tym większym kole, jakieś kilka milimetrów od tego dolnego gwintu znajdują i tworzą większy okrąg. Dodam, że cieknie tylko przy włączonym ciągniku, jak jest ciśnienie i jak zjechałem z pola to na ciepłym oleju wręcz leciało porządnym strumieniem. Może ktoś już wymieniał coś podobnego, próbowałem zdobyć ten oring 42,52x2,62, ale w okolicy nie ma nic w takim rozmiarze.

1757079723374.jpg

1757079723382.jpg

1757079723387.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v