Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
    • Przez paw86
      Witam. Problem dotyczy półbiegów w Valtrze G Hitech, Skrzynia Powershift. Na połbiegach 1 3 5 silnik reaguje spadkiem obrotów jakby dostał obciążenia, najbardziej jest to zauważalne na 5, prawie przygasa. Sprawdzone ćiśnienia na złączach diagnostycznych skrzyni,
      1- 18 bar bieg 6, 12 bar bieg 5
      2- 12 bar bieg 1 3 5
      3- 18 bar bieg 2, 12 bar bieg 1.
      Elektrozawory wyżej wymienionych wyjść sprawdzone,  gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Jakie powinny być ciśnienia na sprzęgłach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v